וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע ההתאחדות הגיש ערעור על אי הפחתת הנקודות של מכבי חיפה

27.8.2023 / 13:18

בעקבות החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל שלא להפעיל את העונש על תנאי בשל הבערת האבוקות באלוף האלופים, החליט עו"ד ניר רשף להגיש ערעור בטענה שהשלכת אבוקות לכר הדשא נחשבת להתפרעות אוהדים בנסיבות מחמרות, ללא קשר למספרן ביציע

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

האם העונש של תנאי של מכבי חיפה יופעל בכל זאת וממאזנה של האלופה יופחתו שתי נקודות? תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט היום (ראשון) להגיש ערעור על הכרעת בית הדין, שקבע כי אין להפעיל את העונש משום שהאירוע שהתרחש במשחק אלוף האלופים אינו נחשב לדבריו להתפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות.

כזכור, במשחק נגד בית"ר ירושלים בחודש שעבר הבעירו האוהדים הירוקים אבוקות, ומהיציע הצפוני אף הושלכו מספר אבוקות לכר הדשא שהובילו להפסקה של כשלוש דקות. בבית הדין המשמעתי נקבע כאמור כי ההתפרעות אינה בנסיבות מחמירות, ולכן העונש הסתכם בקנס של 60,000 שקל.

אבוקות שנזרקו על הדשא מכיוון אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
שתי נקודות יופחתו ממאזנה של מכבי חיפה? האבוקות נגד בית"ר/מאור אלקסלסי

בערעורו ציין תובע ההתאחדות כי קבוצות מורשעות בנסיבות מחמירות על שימוש בפירוטכניקה ללא קשר למספר האבוקות שהודלקו, ובטח אם חלקן הושלכו לכר הדשא וגרמו להפסקת המשחק. רשף ציין מקרי עבר של מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים, בהן הקבוצות נענשו על התפרעות בנסיבות מחמירות בעקבות שימוש באמצעים פירוטכניים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully