וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו יונס משיק מערכת CT מתקדמת במרכז הרפואי החדש בסכנין

16.8.2023 / 7:07

השירות הרפואי בבקעת סכנין צועד צעד קדימה, עם השקת מערכת ה-CT Incisive של יצרנית המכשור הרפואי פיליפס. אבו יונס: "כתושב סכנין ואחד מבעלי העסקים באזור, לפני הרבה שנים ביקשנו לתרום משמעותית לקהילה שבה אנו חיים"

מוחמד אבו יונס משיק מערכת CT בסכנין. יחצ,
מוחמד אבו יונס משיק מערכת CT בסכנין/יחצ

היום, ולאחר הרבה שנים של עבודה מאומצת, השירות הרפואי בבקעת סכנין צועד צעד קדימה, עם השקת מערכת ה-CT Incisive של יצרנית המכשור הרפואי פיליפס, במרכז הרפואי החדש שהוקם בסכנין בשיתוף איכילוב. זהו המרכז הרפואי הראשון שהוקם בחברה הערבית מאז קום המדינה אשר כולל חדרי ניתוח לכירורגיה בינונית, מכון דיאליזה, מכון גסטרו, מכון דימות, חדרי פעולות ורפואה יועצת.

טכנולוגיית הדמיה רפואית מתקדמת זו המיוצרת במרכז הייצור של החברה בחיפה, ידועה בדייקנותה וביעילותה ופותחת דלת לראשונה לבדיקות CT במרכז הרפואי סכנין. מערכת הטומוגרפיה הממוחשבת (CT) מדגם Incisive של פיליפס הינה בחזית הטכנולוגיה בתחום ההדמיה. מערכת חדישה זו כוללת חבילת AI (בינה מלאכותית) משולבת ומתקדמת, שנועדה לייעל את עבודת הרנטגנאים והרדיולוגים, על-ידי שיפור יכולות אבחון וניתוח תוצאות מהיר יותר. מערכת Incisive CT של פיליפס מעניקה מגוון מקיף של אפליקציות רפואיות מתקדמות, לרבות צנתור וקולונוסקופיה וירטואלים והדמיה מורכבת של כלי דם. מגוון יכולות זה מציב את המרכז הרפואי בחזית החדשנות הרפואית, ומאפשר לו לתת מענה לצרכים הרפואיים המגוונים של האוכלוסיה בבקעת סכנין בפרט ובצפון בכלל.

השקת מערכת CT Incisive של פיליפס הינה אירוע משמעותי, שכן מעתה גם בבקעת סכנין והצפון תהיה נגישות למרכז רפואי מתקדם עם מיטב החדשנות הרפואית בתחום ההדמיה. למעלה מ-330,000 תושבים בבקעת סכנין והסביבה, יהנו מנגישות משופרת לשירותי בריאות, בדגש על בדיקות אבחון והדמייה מתקדמות. זוהי אבן דרך משמעותית בדרך לעתיד טוב יותר למערכת הבריאות באזור הצפון ובסגירת פערים משמעותיים בשירותי הבריאות בין הפריפריה למרכז. השקת מערכת Incisive CT מתקיימת במקביל לחנוכה הדרגתית של המרכז הרפואי החדשני בסכנין, שמהווה קפיצת מדרגה בשירותי הבריאות באזור.

מוחמד אבו יונס משיק מערכת CT בסכנין. יחצ,
מוחמד אבו יונס משיק מערכת CT בסכנין/יחצ

מוחמד אבו יונס - יזם ובעלי המרכז הרפואי: "כתושב סכנין ואחד מבעלי העסקים באזור, לפני הרבה שנים ביקשנו לתרום משמעותית לקהילה שבה אנו חיים. במכלול הרעיונות שעלו זיהינו את תחומי הספורט ובריאות, כשני התחומים שיש בהם הערך המוסף הטוב ביותר בקהילה. מזה 7 שנים התחלנו בבניית המרכז הרפואי, הרבה אנרגיות ומשאבים הושקעו, הדבר לא היה קל ולפעמים זה היה נראה קשה מדי אך לא התייאשנו. אחרי הכל, היום אנחנו חונכים את תחילת פעילות המרכז ואלה הן בשורות טובות לקהילה באזור. אנו נמשיך לתמוך ולפתח את המרכז על מנת שיהווה שם דבר במתן שירותים רפואיים איכותיים באזור. אני מכאן קורא לקופות החולים השונות לשתף פעולה עם המרכז בכדי שהמבוטחים שלהן יזכו לקבל את הטיפול הרפואי האיכותי, הזמין והנגיש ביותר".

ליאור בונפיס נשיא פיליפס ישראל: "כחברה שחזונה הוא לשפר את בריאותם ואיכות חייהם של מיליארדי אנשים בכל רחבי העולם באמצעות חדשנות, אנחנו בפיליפס ישראל נרגשים
מאבן הדרך המשמעותית לה אנו שותפים היום, ומהזכות לקידום הבריאות גם בחברה הערבית. באמצעות שיתוף הפעולה החשוב הזה עם המרכז הרפואי סכנין, אנחנו סוללים יחד את הדרך לאבחון משופר ולטיפולים איכותיים יותר לאוכלוסיה. פיליפס מאמינה בגיוון ומחוייבת לספק טכנולוגיה רפואית מהשורה הראשונה ולהנגיש שירותים רפואיים לכולם. השקת מערכת ה-CT המתקדמת שמיוצרת במרכז הייצור החדשני שלנו בחיפה, מביאה בשורה של ממש לעתיד שירותי הבריאות ולקהילה הערבית בצפון מדינת ישראל".

אבירם סושרד מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס (ישראל): "אנו נרגשים להכריז על ציון דרך משמעותי הן לעיר סכנין והן לחברה הערבית בכלל. עם השקת מרכז ההדמיה במרכז הרפואי סכנין המצויד באחת ממערכות ה-CT המתקדמות בעולם, אנו עושים צעד משמעותי לקראת שיפור הנגישות לשירותי בריאות. טכנולוגיה חדשנית זו לא רק תזרז את הבדיקות הנחוצות אלא גם תקל את העומס של נסיעות ממושכות עבור מטופלים. בפיליפס ישראל, אנו מחויבים לקדם פתרונות בריאות שעושים הבדל מוחשי בחייהם של אנשים, והישג זה הינו צעד משמעותי בכיוון הזה".

ד"ר עבד סעדי, מנהל רפואי: "זהו אירוע מכונן המהווה ציון דרך משמעותי לגבי ציבור המטופלים ומערכת הבריאות באזור בקעת סכנין. אחרי מאמצים כבירים והשקעות של משאבים רבים, אנו חונכים היום את תחילת פעילותו של המרכז הרפואי בסכנין - מכון דימות, כאשר לעתיד הקרוב מתוכננת פתיחת שאר השירותים והמחלקות השונות. החל מהיום מטופלים מהאזור מגיעים לקבל שירות רפואי במרכז הרפואי אשר נבנה וצוייד בתשתיות העונות על הסטנדרטים הגבוהים ביותר לצד הצטיידות במכשור רפואי מתקדם עם טכנולוגיות חדשניות כגון מכשיר ה-CT של פיליפס שמשיקים אותו ביום זה. המרכז הרפואי דאג לגייס את מיטב הרופאים והמשאבים האנושיים המיומנים ביותר. היום מתחילים פרק חדש, אך בכדי שיתאפשר למטופלים לקבל את השירותים הרפואיים הנגישים עד הבית אשר המרכז הרפואי מספק, על הקופות להגיע להסכמים עם המרכז ואנו מצפים לשיתוף פעולה פורה לטובת המבוטחים הראויים לשירות נגיש וזמין יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully