וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה סביב הכרטיסים לדרבי הירושלמי: "לא ייתכן שישלמו יותר מכפול"

16.8.2023 / 13:04

לפני המפגש עם בית"ר (ש', 20:30, ספורט4), הפועל ירושלים נלחמה כדי ש"לאן" תוריד 5 שקל מגובה העמלה במכירה ליריבה: "בשורה לכל אוהדי הכדורגל בישראל"

תקציר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

בשקט בשקט, מאחורי הקלעים, התרחשה השבוע דרמה אדירה סביב מחירי הכרטיסים לדרבי הירושלמי במסגרת גביע הטוטו בשבת הקרובה (20:30, ספורט4). הפועל ירושלים, שחתמה השנה הסכם עמלות מופחת עם משרד הכרטיסים "גו אאוט", התעקשה כי מחיר הכרטיס במכירה המוקדמת לאוהדי בית"ר ירושלים יהיה זהה למחיר אותו משלמים האוהדים האדומים בקנייה מראש - 64 שקל ולא 71, כנהוג בכדורגל הישראלי (בקופות יעלה כרטיס למשחק 60 שקל).

"לא סביר שאוהדי בית"ר ישלמו עמלה יותר מכפולה מאשר האוהדים שלנו", הודיעה הפועל ירושלים, "זה אולי נראה מבחוץ מוזר שאנחנו נלחמים עבורם, אבל זה משהו שלא קשור ליריבות העירונית, אלא לצדק והיגיון לכל אוהדי הכדורגל".

בשלב מסוים הודיעו האדומים-שחורים להתאחדות לכדורגל ולאנשי "לאן", משרד הכרטיסים עמו עובדת בית"ר, כי אם ימכרו כרטיס במכירה מוקדמת לאוהדי בית"ר ב-71 שקל, לא תעביר הפועל כרטיסים ליריבה ותמכור את כל הכרטיסים לבדה, למרות שמדובר לכאורה בעבירה על תקנון ההתאחדות ובסכנת העמדה לדין.

אורי שרצקי יו"ר הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מנכ"ל הפועל ירושלים אורי שרצקי/ברני ארדוב

מכירת הכרטיסים לאוהדי בית"ר נפתחה לבסוף רק אתמול בערב, כשלאחר משא ומתן עיקש והתערבות של יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ, הודיעו בית"ר ו"לאן" לאנשי הפועל ירושלים כי כרטיס במכירה מוקדמת יימכר לאוהדי בית"ר ב-66 שקל, מה שהניח את דעתם של אנשי הפועל.

מנכ"ל הפועל ירושלים אורי שרצקי מסר: "אני מאשר את כל הפרטים. זה היה יום מתיש ומתוח, שבסופו מביא איתו בשורה לכל אוהדי הכדורגל בישראל. גם במשחקי הליגה - בה מחיר הכרטיס הבסיסי יהיה מעט גבוה יותר - נילחם כדי לשמור על מבנה עמלות סביר והגיוני לאוהדים שלנו ולקהל האורח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully