וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסימיות בבית"ר ירושלים בנוגע לצירופו של איסמעילה סורו

16.8.2023 / 0:23

הקשר לא יצר קשר כפי שהבטיח ובמועדון מעריכים שהוא בדרך לולנסיין הצרפתית. אבוקסיס רוצה חלוץ, מתקיימות שיחות עם סמואל טטה

תקציר הפסדה של בית"ר ירושלים 4:1 לפאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

בבית"ר ירושלים קיימת פסימיות בנוגע לצירופו של איסמעילה סורו. כאשר במקביל לפרסומים שסלטיק ו-ולנסיין סיכמו ביניהן על מעבר שלו לקבוצה הצרפתית תמורת 150 אלף יורו, סורו לא ענה לטלפונים מבית"ר ולא החזיר תשובות כפי שהבטיח לעשות לאחר הפגישה עם המנהל המקצועי של סלטיק. בבית"ר העריכו שאם ולנסיין הגישה לסורו הצעה חדשה, יהיה לה קל יותר לשכנע את השחקן ואת אשתו להגיע מכיוון ששחקנים מחוף השנהב מעדיפים לשחק בצרפת בגלל השפה.

בינתיים בית"ר ירושלים עדיין לא צירפה מחליפים ליון ניקולאסקו ודנילו אספרייה ובנוסף פרד פריידי פצוע וטרזייה תומא נחוש לעזוב. בלי הגעה של סורו, הסגל אפילו עוד יותר חסר. אורי דהן או בלם זר עדיין לא הצטרפו והקבוצה למעשה נמצאת ללא כל השדרה המרכזית של השחקנים שאמורים להוביל אותה. גם בגזרת ירדן שועה אין חדש, כאשר ישנו פער קטן בין הצדדים, אך בבית"ר הבהירו לשחקן כי אם לא יחתום עד לתחילת הליגה הוא לא יוכל לשחק.

איסמעילה סורו, שחקן סלטיק. Fran Santiago, GettyImages
בדרך לצרפת? סורו/GettyImages, Fran Santiago

בית"ר ירושלים התעניינה בשבוע האחרון וניהלה שיחות עם שחקן הכנף הגנאי, סמואל טטה בן ה-27 שמשחק בטורקיה. בשלב זה במועדון רוצים לצרף חלוץ ורק לאחר מכן שחקן כנף שיתאים לשחק איתו, כאשר ייתכן שהמו"מ עם טטה יקודם בהמשך. אורי דהן צפוי לפנות שוב למכבי חיפה ולבקש שיחרור, אבישי כהן עדיין ממתין ומקווה לחתום בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully