וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "נגד יאנג בויז יהיה סיפור אחר, אבל אני אחד שאוהב לחלום"

15.8.2023 / 22:12

מאמן מכבי חיפה אחרי הניצחון על סלובן ברטיסלבה והעלייה לפלייאוף ליגת האלופות: "שטפנו את הדשא, המחצית הראשונה הייתה מדהימה. נעשה את הכול כדי להעפיל לשלב הבתים". פרנזי פיירו: "לכולנו יש מטרה אחת. נשחק את המשחק שלנו ונראה מה יהיה"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:3 על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

הדרך המרשימה של מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות נמשכה הערב (שלישי) כאשר שחקניו של מסאי דגו ניצחו 1:3 את סלובן ברטיסלבה הסלובקית לעיני כ-30 אלף צופים בכרמל, השלימו 2:5 בסיכום המשחקים והבטיחו את השתתפותם בשלב הפלייאוף, שייפתח ביום רביעי הבא במשחק בית מול יאנג בויז השוויצרית שכעת עומדת בדרכה אל עבר השתתפות שנייה ברציפות בשלב הבתים של המפעל היוקרתי באירופה.

המאמן מסאי דגו אמר לאחר הניצחון על הסלובקים והעלייה לשלב הפלייאוף: "כשחתמתי במכבי חיפה לא הסתכלתי רחוק מדי. היה לי חשוב להתחבר לקבוצה, לשחקנים ולכל המועדון ומהרגע הראשון קיבלתי חום, במיוחד אחרי הטרגדיה שעברתי. זה מועדון מדהים שנתן לי את כל השקט ואני שמח להחזיר לו, ביחד עם כל הקבוצה. אנחנו כבר בליגה האירופית ונעשה את הכול כדי להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות".

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו. מאור אלקסלסי
"אני אחד שאוהב לחלום". מסאי דגו/מאור אלקסלסי

על היכולת במחצית השנייה: "חוץ מהדקות הראשונות שבהן ברטיסלבה פתחה חזק, שטפנו את הדשא. המחצית הראשונה הייתה מדהימה, הזזנו את היריבה מצד לצד וגם בהפסקה אמרתי לשחקנים שחשוב שנפתח טוב. שחקנים חיפשו את הגול בכוח והייתה פחות מחויבות הגנתית ונענשנו על כך וספגנו. אלו דברים שאני יכול לשכוח אחרי שמנצחים ועוברים שלב, אבל אדבר איתם על זה".

על יאנג בויז: "ככל שאתה עובר שלב, היריבה הרבה יותר טובה. התחלנו עם המלטזים, עברנו לשריף שהרבה אנשים זלזלו בה ואחר כך קיבלנו את ברטיסלבה. כולן קבוצות אלופות ויאנג בויז זה כבר סיפור אחר לגמרי ונצטרך להיות הרבה יותר טובים. עם יותר משמעת עצמית אני בטוח שיהיה בסדר".

אם העלייה לפלייאוף זו תשובה למבקרים שהתנגדו למינויו למאמן הקבוצה: "אמרתי כל הזמן שאני צריך להחזיר במגרש עם תוצאות ואני שמח שזה מה שאנחנו עושים. אני לא אוהב לדבר על עצמי, אבל אני מאוד מקווה להחזיר למועדון הזה על הכל. אני אחד שאוהב לחלום ומקווה להגשים את החלום שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פרנזי פיירו, חלוץ מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לזכותו עשררה שערים במשחקי המוקדמות בשתי עונות. פיירו/מאור אלקסלסי

פרנזי פיירו, שהגיע לעשרה שערים במשחקי מוקדמות ליגת האלופות בשתי עונות, חמישה בכל עונה לעת עתה, אמר אחרי המשחק: "אני תמיד מנסה לעשות את הכי טוב שאני יכול עבור הקבוצה ואני שמח להבקיע ולעזור לחברים שלי, אני גם מודה להם על כך שהם עוזרים לי להבקיע. אנחנו משחקים ביחד, כולם עובדים אחד בשביל שני ולכולנו יש את המטרה לחזור לליגת האלופות - והדרך היחידה לעשות זאת היא כקבוצה".

לקראת יאנג בויז הוסיף החלוץ: "כל משחק הוא קשה, גם נגד סלובן ברטיסלבה ידענו שיהיה לנו קשה. אנחנו נצטרך לשחק את המשחק שלנו ונראה מה יהיה".

פייר קורנו, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יוכל לשחק בשבוע הבא מול אלופת שוויץ. קורנו/מאור אלקסלסי

לשמחתה של מכבי חיפה, למרות חששות של חלק מהאוהדים הירוקים שנכחו באצטדיון לאחר שפייר קורנו ספג את הכרטיס הצהוב השלישי שלו מפתיחת העונה, המגן יוכל ליטול חלק במפגש בשבוע הבא מול השוויצרים מכיוון שהכרטיס הצהוב שספג מול שריף טירספול נמחק ממאזנו בהתאם לתקנון אופ"א. עם זאת, אם המגן השמאלי יספוג כרטיס צהוב בשבוע הבא, הוא ייעדר מהגומלין בשוויץ בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully