וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורשת של בקהאם עולה מדרגה: השת"פ המסקרן של מנצ'סטר יונייטד

בשיתוף אסתי לאודר

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 11:40

מעבר להיותה אחת הקבוצות המצליחות בעולם, במנצ'סטר יונייטד גם החלה האבולוציה המטרוסקסואלית של שחקני הכדורגל. עכשיו, החיבור בין כדורגלנים לטיפוח מתקדם צעד נוסף, עם שת"פ ראשוני ומסקרן בין השדים האדומים למותג הקוסמטיקה העולמי אסתי לאודר

דייויד בקהאם. GettyImages
נחשב לאחד המטרוסקסואלים הראשונים. בקהאם/GettyImages

הוא התחיל כמשחק גברי מאוד, עממי, פשוט ונטול חוקים ברורים והחל לצבור פופולריות בקרב מעמד הפועלים האנגלי. לאט לאט הוקמו מועדונים, ליגות עירוניות וארציות וטורנירים בינלאומיים, הכדורגל הפך לסנסציה עולמית ולאחד מענפי הספורט הכי אהובים ומעוררי אמוציות. אפילו מלחמה אחת בין הונדורס לאל סלוודור, פרצה, כך אומרים, בגלל הפסד במשחק כדורגל.

בעבר, הקשר היחידי בין כדורגל לאופנה או לטיפוח היה מיתוס החיבה ההדדית בין כדורגלנים לדוגמניות, אבל בשלב מסוים, המראה החיצוני של השחקנים החל למשוך לא פחות תשומת לב מכישוריהם המקצועיים, הן מבחינת השחקנים עצמם והן מבחינת האוהדים.

יש אומרים שאחד הראשונים שהכניסו קצת גלאם למגרשים היה ג'ורג' בסט, ששיחק במנצ'סטר יונייטד בשנות ה-60 וה-70, אבל פורץ הדרך העיקרי, שנחשב לאחד המטרוסקסואלים הראשונים, הוא כמובן דייויד בקהאם, שכיכב גם הוא באותה הקבוצה שלושה עשורים לאחר מכן.

חוץ מלהחליף תספורות מדי שבוע, להשקיע בבגדים ובאקססוריז ולמרוח לק על הציפורניים, בקהאם סיפר לא פעם על שגרת הטיפוח שלו, שבתחילה כללה בעיקר שימוש במוצרי הטיפוח של אשתו, ויקטוריה בקהאם. בין היתר, הוא הסביר שבגלל שבמסגרת עבודתו הוא נמצא בעיקר בחוץ, במקומות שונים ברחבי העולם, הוא התחיל להיות מודע לנזקי השמש ומזג האוויר, והבין את חשיבות הטיפול בעור. ב-2018 הוא אף השיק את קו הטיפוח הראשון בעולם לגברים.

יכול להיות שהמראה שלו האפיל לא פעם על יכולותיו הספורטיביות וגרם לאנשים מסוימים להתייחס אליו פחות ברצינות, אבל אין ספק שהוא עשה היסטוריה וסחף אחריו ענף שלם, שלא לומר מגדר שלם. היום, סימני ההיכר של הכדורגלנים המובילים הם לא רק המהלכים המשחקיים שהם מבצעים, אלא גם אלמנטים הקשורים למראה החיצוני כמו תספורות, קעקועים ואפילו אקססוריז.

סרום אסתי לאודר. יח"צ,
כולל תמצית של רכיבים פעילים החודרים לעומק העור/יח"צ
סרום אסתי לאודר. יח"צ,
משפר בצורה ניכרת את מראה הקמטים והקמטוטים והופך את העור למוצק יותר/יח"צ

התדמית שכל ספורטאי מצליח רוצה להציג

בימים אלו, כשכבר מובן מאליו שגם לטובי הכדורגלנים בעולם יש שגרת טיפוח קבועה, האבולוציה המטרוסקסואלית של שחקני הכדורגל עולה שלב נוסף עם שיתוף פעולה חדש וראשון מסוגו בעולם בין מותג הקוסמטיקה העולמי אסתי לאודר לבין לא אחרת מקבוצת הכדורגל שגידלה את ראשוני המטרוסקסואלים - מנצ'סטר יונייטד.

במסגרת שיתוף הפעולה, יקדמו שחקני יונייטד המובילים רפאל וראן, אלחנדרו גרנאצ'ו, מרקוס רשפורד ולוק שו, את מוצר הדגל של אסתי לאודר, הסרום הנמכר ביותר בעולם - Advanced Night Repair. ועל אף שמדובר בשיתוף פעולה חדשני ופורץ דרך, כשחושבים על זה - זה די מתבקש.

ראשית, כיוון שכאמור, הטיפוח תופס חלק לא קטן משגרת היומיום של שחקני הכדורגל כיום. שנית, כיוון שכמו שבקהאם היטיב לומר, עור הפנים של הכדורגלנים חשוף מדי יום לנזקי מזג האוויר והשמש וזקוק לשגרת טיפוח משקמת ומונעת. שלישית, כיוון שמדובר בשני מותגים שמגיעים אמנם מתחומים שונים לחלוטין, אך חולקים את אותו דנ"א: שניהם מותגים אייקוניים הידועים כטובים ביותר בתחומם, שניהם בעלי מורשת מכובדת וקהל אוהדים נאמן בכל רחבי העולם ושניהם מבטיחים - ומקיימים - ביצועי שיא, בין אם זה על הדשא או בטיפוח עור הפנים.

אסתי לאודר. יח"צ,
הסרום הראשון בעולם, שהנוסחה הייחודית והחדשנית שלו מוגנת בפטנט עד 2033/יח"צ
אסתי לאודר. יח"צ,
ה-ANR מעניק לעור הפנים לא פחות מ-7 תועלות שונות/יח"צ

Advanced Night Repair הוא הסרום הראשון בעולם, שהנוסחה הייחודית והחדשנית שלו מוגנת בפטנט עד 2033. מהרגע בו הוא פותח, בשנת 1982 (עוד לפני שבקהאם היה בקהאם), הסרום זכה ביותר מ-150 פרסי איכות, ובזמן שהמדענים של אסתי לאודר רק מפתחים ומשכללים אותו, חברות מכל העולם מנסות לשכפל את הנוסחה שלו, ונכשלות. ממש כמו מועדון הכדורגל של יונייטד, מהמועדונים עם מספר האליפויות הגדול ביותר בעולם.

כמו כל סרום, גם ה-Advanced night repair הוא תמצית של רכיבים פעילים החודרים לעומק העור, אך בשונה מסרומים אחרים, המתמקדים בדאגת עור מסוימת, ה-ANR מעניק לעור הפנים לא פחות מ-7 תועלות שונות: מיצוק העור, צמצום קמטים, הזנה בלחות, חיזוק מחסום הלחות, גוון אחיד, מראה זוהר ונוגדי חמצון. הוא נבדק ונמצא יעיל על כל סוגי וגווני העור, הן של גברים והן של נשים, הוא משפר בצורה ניכרת את מראה הקמטים והקמטוטים והופך את העור למוצק יותר, בעל גוון אחיד יותר ונקבוביות מצומצמות יותר.

אבל בשורה התחתונה, הסיבה העיקרית שמדובר בשיתוף פעולה גאוני היא שלמרות שעבור רבים כדורגל וטיפוח הם שני קצוות שונים, הסרום פשוט גורם לעור להיראות קורן, בריא, צעיר ומלא חיוניות - וזו בדיוק התדמית שספורטאי מצליח (וגם כל אחד מאיתנו, בעצם) רוצה להציג.

בשיתוף אסתי לאודר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully