וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה מוכנה ל"משחק שיכול להזניק את כל העונה". חזיזה עשוי לנוח

15.8.2023 / 8:45

הירוקים לא מקלים ראש בסלובן ברטיסלבה על אף המקדמה מהמשחק הראשון: "הסיפור לא סגור". דגו שוקל לפתוח עם חלאילי ולהכניס את חזיזה כמחליף. אחרי שחודשו המגעים: עילי פיינגולד צפוי לחתום

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 בחוץ על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

מסאי דגו שומר את הקלפים קרוב לחזה בכל מה שנוגע להרכב שיעלה הערב (20:00, ספורט2) למשחק הגומלין של מכבי חיפה מול סלובן ברטיסלבה. המאמן תרגל כמה מערכים ונראה שהוא עדיין מתלבט. צ'ארון שרי יחזור להרכב ודגו תוהה האם לפתוח עם דולב חזיזה למרות העומס עליו ולהוריד לספסל את ענאן חלאילי, או שמא לתת לחזיזה מנוחה ולהעלות אותו בהמשך כמחליף.

"ברור שאנחנו מגיעים למשחק עם מקדמה רצינית, אבל זה לא אומר שהסיפור סגור", אמר שחקן בקבוצה. "הגענו למשחק שיכול להזניק עבורנו את העונה כולה ואנחנו נחושים לעשות את זה".

הרכב משוער: איתמר ניצן, דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, שון גולדברג, פייר קורנו, עלי מוחמד, מחמוד ג'אבר, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, דיא סבע, פרנזי פיירו.

ענאן חלאילי, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
שוב יפתח? חלאילי/מאור אלקסלסי

עוד במכבי חיפה: המגן רועי אלימלך צפוי כבר בזמן הקרוב לצאת להשאלה. הפועל פתח תקוה והפועל תל אביב הן המועמדות הרציניות ביותר להחתים אותו. עילי פיינגולד שחידש מגעים עם מכבי חיפה צפוי לחתום ואם אלימלך ייצא להשאלה, פיינגולד יהפוך חלק מהסגל של הירוקים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully