וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: אצן ישראלי על הרצף האוטיסטי ירוץ מרתון למען ילדים עם מוגבלויות

בשיתוף ארגון שלוה

15.8.2023 / 10:22

סער בוכבינדר, זוכה מדליות זהב במשחקי הספיישל אולימפיקס, יוביל את נבחרת הריצה של ארגון "שלוה" למרתון ניו יורק. הוא ירוץ למען ילדי העמותה כדי לאפשר להם ולמשפחותיהם לקבל טיפולים לטובת שילובם בחברה

סער בוכבינדר עם הודיה יהב. יח"צ,
"אדם מדהים שרק צריך להכיר ומיד מתאהבים בו". סער בוכבינדר עם הודיה יהב/יח"צ

האצן המעוטר סער בוכבינדר, התגייס למען איסוף תרומות לארגון "שלוה", כחלק מנבחרת "שלוה-סקוני" המונה 120 רצות ורצים שישתתפו במרתון ניו יורק בנובמבר 2023. סער (29) הוא ספורטאי על הרצף האוטיסטי, זוכה מדליות זהב במקצה 5,000 ו-10,000 מטר בתחרויות הספיישל אולימפיקס שנערכו בברלין בחודש יוני האחרון. הוא הולך להוביל את הנבחרת שכל חבריה וחברותיה, רצות ורצים חובבים, ישתתפו במירוץ כשגרירי עמותת שלוה תוך גיוס תרומות למען ילדי שלוה וירוצו את מקצה המרתון המלא (42.2 ק"מ) בניו יורק - המרתון היוקרתי בעולם. למעשה, נבחרת שלוה היא הנבחרת הישראלית הראשונה והיחידה שמייצגת את מדינת ישראל במרתון ניו יורק.

תמכו בילדי שלוה ובסער שרץ עבורם למרחקים ארוכים >>

סער בוכבינדר עם הודיה יהב. יח"צ,
זוכה מדליות זהב במקצה 5,000 ו-10,000 מטר בתחרויות הספיישל אולימפיקס. סער בוכבינדר עם הודיה יהב/יח"צ

סער לקח על עצמו גיוס של 42,200 ₪, שקל על כל מטר ריצה, ובעמוד הגיוס שלו כתב:

"בשלוה נותנים לילדים מיוחדים (כמוני) הרבה מאד טיפולים שעולים הרבה כסף. כשאני הייתי ילד קטן, אמא שלי לקחה אותי להרבה טיפולים ושילמה הרבה מאד כסף. בזכות טיפולי הידרותרפיה שקיבלתי כשהייתי קטן, התאהבתי בבריכה וזה אולי מה שעזר לי לשחות בטריאתלונים. בזכות טיפולי התרפיה במוזיקה שקיבלתי כילד - המוזיקה הפכה לחלק מהחיים שלי והיום אני מוזיקאי מופיע. המשפחות בשלוה לא משלמות כסף עבור הטיפולים, ואני רוצה לגייס מספיק כסף כדי לממן טיפולים לכמה שיותר ילדים. הפעם אני לא מבקש תרומות עבור עצמי. המטרה שלי היא לגייס כמה שיותר כסף עבור טיפולים לכמה שיותר ילדים מיוחדים, ולצורך זה אני צריך את עזרתכם. אני אדאג לאימונים, לכפות הרגליים הכואבות ולקו הסיום ואני מבקש מכם לסייע בתרומה למטרה החשובה הזו דרך עמוד הרץ האישי שלי. כל תרומה שלכם תקרב אותי ליעד! ביחד, אנחנו יכולים לשנות חיים להרבה מאד ילדים מיוחדים!"

הצטרפו לסער ותרמו למען ילדים עם מוגבלויות, כדי שגם הם ישברו שיאים >>

seperator

את המרתון ירוץ סער יחד עם הודיה יהב, מלווה אשר רצה איתו כבר במרתון תל אביב, מרתון טבריה והמכביה בירושלים, והיא בוגרת נבחרת שלוה למרתון ניו יורק 2022. יהב היא רצה ותיקה אשר גמעה כבר 9 מרתונים רישמיים ועוד 3 עצמאיים, אולטרה מרתון ואלפי קילומטרים באימונים. היא אשת חינוך שמנהלת מרכז לנערות נושרות, מאמנת ריצה, אם ל-6 ותושבת מצפה דני במטה בנימין. כשהיא מספרת על סער העיניים שלה קורנות.

"מעבר לזה שהוא אצן מוכשר עם תוצאות מרשימות וגם מוזיקאי מחונן, סער הוא אדם מדהים שרק צריך להכיר ומיד מתאהבים בו", אמרה הודיה. "סער החליט שהוא משתלב בחברה באופן שהוא במקום הנותן ולא במקום המקבל.זה אולי לא מובן מאליו, אבל הוא בפירוש עשה בחירה לפעול אקטיבית למען האחר, למען ילדים מיוחדים, למען כאלו שצריכים את זה. סער עצמאי, חי לבד, מתאמן לבד, לומד מוזיקה ושואף לעבוד בתחום שהוא אוהב ומתחבר אליו אחרי הלימודים. הוא ההוכחה שאמונה, טיפול אוהב ומחבק ומסגרת נכונה, כמו שילדי שלוה מקבלים, מביאים ליכולות והישגים בהם השמיים הם הגבול".

תרמו עכשיו דרך עמוד השגריר של סער ועזרו לו לחצות את קו הסיום במרתון ניו יורק למען ילדי שלוה >>

בנוגע לשאלות שסער, כמו גם שאר חברי הנבחרת מקבלים בנוגע לקשר שבין ריצת מרתון לגיוס תרומות, התשובה היא שהמודל בו אדם מחליט לקיים אתגר ספורטיבי יוצא מן הכלל כמו ריצת מרתון (רק 1% מאוכלוסיית העולם רצה מרתון) עבור מטרה טובה ומגייס את חבריו, משפחתו וסביבתו לתמיכה בתהליך האימונים ובריצה ע"י תרומה לעמותה במסגרתה הוא מבצע את האתגר, הוא מודל מוכר בעולם. בישראל נבחרות שלוה הן פורצות דרך וחוד החנית של המודל הבינלאומי וישנן קבוצות בשלל תחומים כגון רכיבה על אופניים, ריצה במרתון ירושלים בשלל המקצים עם משתתפים מכל העולם, טיפוס הרים והחל משנה שעברה גם השתתפות במרתון ניו יורק במקצה המרתון המלא.

מעבר לכך, על מנת לממן את מסע הנבחרת לניו יורק, וכדי שכספי התרומות של הרצים יגיעו לילדי שלוה במלואם, הנבחרת נתמכת בחסויות חברות מסחריות ובניהן סקוני נותנת החסות הראשית, בנק יהב, תנובה GO, פיניש, ריינד אופטיקס, קרן גוש עציון לפיתוח, נדב דמרי תיירות ומייפל פיננסים. את הליווי הלוגיסטי, התעופתי והתיירותי לנבחרת מבצעת חברת 'איסתא ספורט' הנציגה הבלעדית של מרתון ניו יורק בישראל.

קחו חלק בעשיית היסטוריה וקדמו את סער עוד שלב בדרך להשגת היעד >>

בשיתוף ארגון שלוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully