וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואו חתם במכבי חיפה: "מרגש אותי להגיע למועדון הגדול בישראל"

14.8.2023 / 18:09

החיפוש הסתיים: אחרי חודשים ארוכים בהם ניסו לאתר קשר אחורי, הירוקים הודיעו על צירופו של האנגולי בן ה-24 שנרכש תמורת 1.2 מיליון יורו מלודוגורץ וחתם על חוזה ארוך טווח ל-4 שנים. יוכל לשחק באירופה רק החל משלב הבתים

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 בחוץ על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

מכבי חיפה סוף סוף שמה יד על קשר אחורי. מנואל קאפומאנה המכונה "שואו", חתם היום (שני) לארבע שנים במועדון, אחרי שנחת בישראל ועבר בדיקות רפואיות. בכך הסתיימה תקופה ארוכה של חיפושים אחר קשר זר מבחינת הירוקים, אחרי שלאורך הדרך נפלו שורה של מועמדים. חיפה תשלם תמורת שואו בן ה-24 סכום של 1.2 מיליון יורו ללודוגורץ, שמכרה אותו למרות שהחזיק בחוזה לעונה נוספת.

הרכש הטרי אמר על החתימה: "מרגש אותי מאוד להגיע למכבי חיפה, המועדון הגדול בישראל. זו קבוצה ששמעתי עליה לא מעט וזכתה בהרבה תארים, אני רוצה להיות חלק מההצלחה שלה ולחוות את הקהל הנפלא הזה".

גל אלברמן, המנהל המקצועי, הגיב לחתימה של שואו: "שמחים מאוד על צירופו של 'שואו', שחקן אחריו עקבנו זמן רב. אנו בטוחים ביכולות של שואו להוסיף לנו איכות ופיזיות לסגל הקבוצה. אנחנו מאחלים לשואו התאקלמות מהירה, רגעי הצלחה ואושר רבים. ברוך הבא לביתך החדש והירוק מנואל קפומאנה שואו".

מנואל לואיס דה סילבה קאפומאנה, שחקן מכבי חיפה עם גל אלברמן. מכבי חיפה, אתר רשמי
ברוך הבא. שואו עם אלברמן/אתר רשמי, מכבי חיפה

הקשר ששיחק בשנתיים האחרונות בבולגריה ערך 31 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של אנגולה, ובהן כבש שער אחד. הוא שותף ל-45 דקות במשחקה של לודוגורץ מול בלקאני האלבנית בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. המשמעות לפי תקנון אופ"א היא שאם הוא יחתום במכבי חיפה, הוא לא יוכל לשחק איתה בשלב הפלייאוף - בין אם בליגת האלופות מול יאנג בויז ובין אם בליגה האירופית. משלב הבתים הוא כמובן יוכל לשחק כרגיל.

"שואו" עזב את מולדתו אנגולה בשנת 2019 ועבר לקבוצת המילואים של ליל הצרפתית. משם עבר לתקופות השאלה בשתי קבוצות פורטוגליות - בלננשש ובואבישטה - וב-2021 עזב את ליל באופן סופי לטובת לודוגורץ. בעונה החולפת הוא הבקיע שני שערים ובישל שלושה ב-42 הופעות בכל המסגרות. שווי השוק שלו לפי אתר "טרנספרמארקט" מוערך ב-1.3 מיליון יורו, כאשר רק לחמישה שחקנים במכבי חיפה ערך גבוה יותר - דיא סבע, עלי מוחמד, פרנזי פיירו, עבדולאי סק ודולב חזיזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully