וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר לוחצת, ואופטימית: סורו יחזיר תשובה על ההצעה החדשה עד מחר

13.8.2023 / 6:15

סלטיק מזגזגת, אבל במועדון מאמינים שהקשר ישוחרר ויעדיף לחתום בשורותיהם בזכות אבוקסיס. עדיין אין סיכום עם שועה, תומא הבהיר: "אם יכפו עליי להישאר, אעשה זאת ואעזוב בקיץ כשחקן חופשי"

תקציר הפסדה של בית"ר ירושלים 4:1 לפאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

בבית"ר ירושלים מצפים לקבל תשובה סופית עד מחר מנציגיו של איסמעילה סורו בנוגע להצעה החדשה שהוגשה לו. הקבוצה הציעה לקשר שהצטיין בעבר תחת יוסי אבוקסיס בבני יהודה חוזה לשלוש שנים. לטענת נציגי השחקן, העיכוב בהחלטה נוגע מהזגזוג וההתלבטות של סלטיק האם לשחררו. למרות זאת, הצדדים מאמינים כי נמצא המתווה הנכון לעסקה.

נציגיו של סורו טענו אתמול כי הוא מחזיק בהצעה אטרקטיבית נוספת שקפצה בימים האחרונים, אך השחקן עדיין מעדיף להגיע לירושלים בשל ההיכרות עם יוסי אבוקסיס והרצון הגדול של האוהדים לראות אותו מגיע.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה עם איסמעילה סורו. קובי אליהו
נחושים לחדש את הקשר. סורו לצד אבוקסיס בימי בני יהודה/קובי אליהו

מלבד סורו, בית"ר מנהלת שיחות עם בלמים, שחקני כנף וחלוצים זרים ומאמינים כי יצורפו לפחות שני שחקנים עד לתחילת הליגה. נכון לאתמול, עדיין אין תשובה ממכבי חיפה בנוגע לאורי דהן, ובבית"ר מתקדמים ומחפשים זר.

בנוגע לירדן שועה, עדיין ישנם פערים בין הצדדים, גם בנוגע לשכרו של השחקן וגם בנוגע לסעיף השחרור, אך השיחות יימשכו. יחסית לתחילת השיחות, אז הפערים היו כל כך גדולים עד שהמגעים נפסקו, הצדדים אופטימיים כי ניתן יהיה לסכם את העסקה בקרוב. בבית"ר הבהירו לטרזייה תומא כי בשל התנהלותו הוא לא ייקח חלק במשחקים וייקנס. השחקן לא כל כך מוצא את עצמו ואמר לשחקנים: "אם יכריחו אותי להישאר, אעשה זאת ואעזוב כשחקן חופשי בסוף העונה".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

האזינו: אופיר סער עם עדכוני בית"ר ירושלים

מקצועית, יוסי אבוקסיס לא יודע מי יעמוד לרשותו בשבוע הבא בדרבי במשחק הדירוג של גביע הטוטו. פרד פריידיי מושך פציעה מהמשחק מול פאוק סלוניקי וגם אופיר קריאף, דן עזריה ויובל אשכנזי לא כשירים ב-100 אחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully