וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכה לסגל מלא: בשלב זה, הפועל תל אביב לא מתכוונת להתחזק

13.8.2023 / 6:05

אחרי עוד משחק חלש ועוד הפסד, הלחץ סביב הקבוצה גובר אבל במועדון מתעקשים להתייחס אל משחקי גביע הטוטו כמשחקי הכנה, וממתינים לחזרתם של הנעדרים הרבים כדי לקבל תמונת מצב בנוגע לאיכות הסגל. אלטמן יתלבש בשבוע הבא, אוז'בולט עדיין מושבת

תקציר גביע הטוטו: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה 2:0/ספורט1

ההפסד הביתי אמש (שבת) של הפועל תל אביב למכבי פתח תקוה והעובדה שהקבוצה לא ניצחה אף אחד ממשחקיה בגביע הטוטו, יוצרים לחץ לא קטן מצד אוהדי הקבוצה לחזק את הסגל. יחד עם זאת, במועדון מבהירים כי בשלב זה הסגל לא ישתנה וכי הם מתייחסים לגביע הטוטו בתור משחקי הכנה, כשהתכנית היא להגיע כמה שיותר מוכנים למשחקי הליגה בסוף החודש.

לזכותם של חן סול ומייקל ולקאניס ייאמר שההרכב ששיחק אתמול לא יהיה ההרכב של הפועל תל אביב העונה. עומרי אלטמן, אלן אוז'בולט, חוסה רודריגס, הישאם לאיוס, טל ארצ'ל ואור ישראלוב שלא שיחקו אתמול, אמורים להיות משמעותיים מאוד העונה. במועדון לא פוסלים צירוף של שחקן זר נוסף למועדון, אך מתנים זאת בעזיבה לפחות שני שחקנים מבין פאבלו גונסאלס, דוד קלטינס ורז טוויזר.

יהב גורפינקל, בריאן פאסי, הפועל תל אביב. דני מרון
חסר עומק בסגל? בהפועל עדיין לא מתכוונים להסיק מסקנות/דני מרון

בשורה התחתונה, שני שחקני הרכש הכי משמעותיים של הפועל תל אביב הקיץ, עומרי אלטמן וחוסה רודריגס, לא מוכנים לעונה. אלטמן הגיע פצוע, רודריגס החמיץ כמעט את כל העונה שעברה ועדיין לא מוכן פיזית, על אף שאתמול נעדר בשל מחלה. רכש נוסף, מאוויס צ'יבוטה, עדיין חסר ביטחון אחרי שנה וחצי לא תכליתיות במכבי חיפה; אלן אוז'בולט מושך פציעה מסיום העונה שעברה; בריאן פאסי חלוד והתלות בהישאם לאיוס, לפחות בפתיחת העונה, תהיה בלתי רגילה.

בכל משחק נתון חסרים לקבוצת לפחות 3-4 שחקנים בגלל פציעות, הרחקות ועוד. במצבים כאלה משתמשים במחליפים שמאיישים את הסגל. זה קרה לא מעט במשחקי גביע הטוטו ומשחקי ההכנה, ובינתיים יותר מדי שחקנים לא לוקחים את ההזדמנות שהם מקבלים ונראה שחלקם אפילו לא מעריכים אותה.

יכול להיות שחלקם לא מתאים לרמות האלה ועד ינואר תתקבל החלטה שהם צריכים להשתפשף עוד שנה בלאומית, אבל את הדברים האלה יידעו רק כאשר יעמוד לרשות המאמן סגל מלא עם מספיק שחקנים מנוסים, ולא הרכב שכולל שבעה "ילדים". אז כן, המשחק אתמול הוא לא מדד, אבל הוא גם מראה לאיך תיראה הקבוצה בכל פעם שתהיה חסרה כמות דומה של שחקנים, אם לא יצורפו שחקנים בהמשך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל תל אביב אלן אוז'בולט. אריאל שלום
דבר אחד בטוח: פתיחת העונה בליגה לא תהיה במצב אידיאלי. אוז'בולט/אריאל שלום

בשבוע הבא במשחקי הדירוג יחזור עומרי אלטמן לסגל, אבל אלן אוז'בולט עדיין יהיה מושבת. ולקאניס אמור להתחיל לתרגל כבר בשבוע הבא את ה-11 איתם ירצה לפתוח בדוחא בפתיחת העונה, ובמועדון מבינים שהקבוצה לא תהיה מוכנה לחלוטין לתחילת הליגה, על אף סדרת המשחקים הקשה שמצפה לה, מול יריבות הרבה יותר טובות מאלו שפגשו בגביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully