וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של אספרייה? דיווח: ז'אירו ז'אן מועמד לבית"ר ירושלים

11.8.2023 / 21:20

הקיצוני שמשחק בבוליביה רשם גם שלוש הופעות בנבחרת האיטי לצד פיירו. בבית"ר מבהירים: השחקן היה על הפרק אך ככל הנראה לא יגיע

תקציר הפסדה של בית"ר ירושלים 4:1 לפאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

אחרי שאיבדה את דנילו אספרייה וגם יאן ניקולאסקו, בית"ר ירושלים ממשיכה לחפש שחקני התקפה זרים והיום (שישי) התפרסמו דיווחים לפיהם הקבוצה מהבירה הגישה הצעה לז'אירו ז'אן, הקיצוני של נבחרת האיטי וקבוצת אולווייז רדי הבוליביאנית.

בבית"ר מבהירים כי השחקן היה על הפרק אך ככל הנראה יוותרו עליו. הקבוצה מחפשת בשלב זה בלם, קשר אחורי, שחקן כנף וחלוץ, כאשר גם מחליף לטרזייה תומא על הפרק בשל חוסר רצונו להישאר בישראל.

ז'אן בן ה-25 שיחק מתחילת הקריירה שלו בליגה הבוליביאנית, כשבעונה החולפת הוא שיחק כמושאל בריאל סנטה קרוס, שם כבש ארבעה שערים בעשר הופעות ליגה. לז'אן יש שלוש הופעות בנבחרת האיטי, שם מככב גם פרנזי פיירו ממכבי חיפה ומשחק גם ג'ימי אלכסיס מהפועל פתח תקוה.

ז'אירו ז'אן חלוץ נבחרת האיטי. מתוך טוויטר, צילום מסך
מועמד לבית"ר. ז'אירו/צילום מסך, מתוך טוויטר

הבעיה של בית"ר היא שמלבד המחסור בזרים, לא מעט ישראלים מושכים פציעות. אופיר קריאף, דן עזריה ויובל אשכנזי לא כשירים ב-100 אחוז וגם פרד פריידיי מדדה מאז המשחק נגד פאוק, אם כי אצלו לא ברור אם זה עניין פיזי או מנטאלי. בשלב זה, אבוקסיס לא יודע עם מי הוא פותח את העונה. בכל מקרה, על אף הלחץ מצד הקהל, בבית"ר לוקחים את הזמן ולא ממהרים להחתים זרים שהמאמן לא שלם איתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully