וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומא עשוי להתאמן בנפרד. בית"ר לא תשחרר אותו ללא תמורה

11.8.2023 / 9:20

במועדון כבר משלימים עם עזיבת הקשר, אבל לא מתכוונים להעניק לו פרס על התנהלותו: "מחקה את אספרייה". עסקת סורו תיסגר?

תקציר הפסדה של בית"ר ירושלים 4:1 לפאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

עלילות טרזייה תומא בבית"ר ירושלים הקיץ יספקו לנו כנראה עוד כמה פרקים. בבית"ר ירושלים מתחילים להתייאש מהקשר, אבל לא מתכוונים לשחררו ללא תמורה, וייתכן שכבר בשבוע הבא הוא יחל להתאמן בנפרד, לאחר שלמעשה אתמול (חמישי) הוא הושעה ממשחק אימון לאור התנהלותו לאחרונה.

הבעיות עם תומא החלו כבר בקיץ. בבית"ר רצו שיחתום על חוזה חדש לשנתיים, הוא סירב והחליט שהוא גם לא רוצה להישאר בעונה הנוכחית. ב-20 ביוני הוא היה אמור לחזור לארץ לתחילת האימונים, אבל סיפר שהוא צריך לשהות לצד בת זוגו ההריונית; לאחר מכן התבקש להגיע למחנה האימון בבולגריה בתחילת יולי, וכמה ימים לפני המחנה טען שהויזה שלו לאירופה לא בתוקף; הוא התבקש להגיע לארץ ולהסדיר את ענייניו, אך נעלם וענה לאנשי המועדון רק לאחר שבוע והפסיד את המחנה, מה שהביא אותו לא מוכן לצמד המשחקים מול פאוק סלוניקי.

בבית"ר מרגישים שתומא מנסה לחקות את ההתנהלות של דנילו אספרייה כדי להשיג שחרור, ובכל מקרה לא מתכוונים להביא אותו למצב בו הוא יהפוך לשחקן חופשי ויהיה רשאי ללא תמורה בקבוצה אחרת.

טרזייה תומא, שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
בית"ר מקשיחה עמדות. תומא/מאור אלקסלסי

מקצועית, יוסי אבוקסיס כבר משלים עם עזיבתו. הוא מקווה כי איסמעילה סורו יגיע וייצב את הקישור. השיחות עם אקס בני יהודה נמשכות. במועדון מקווים כי עד לתחילת השבוע הבא כל הפרטים האחרונים ייסגרו מול השחקן ומול סלטיק, אך זהירים מאוד בשל פרופיל העסקה והעובדה כי שתי קבוצות נוספות נמצאות בתמונה. גורם בבית"ר אמר: "סורו רוצה להגיע לבית"ר אבל זאת עסקה מורכבת, אנחנו עושים הכל כדי לסגור אותה".

אחרי סורו, אבוקסיס יחפש שחקן בתפקידו של תומא, כאשר עידו שחר הוא המועמד הישראלי לתפקיד אם ישוחרר ממכבי תל אביב.

הבעיה של בית"ר היא שמלבד המחסור בזרים, לא מעט ישראלים מושכים פציעות. אופיר קריאף, דן עזריה ויובל אשכנזי לא כשירים ב-100 אחוז וגם פרד פריידיי מדדה מאז המשחק נגד פאוק, אם כי אצלו לא ברור אם זה עניין פיזי או מנטאלי. בשלב זה, אבוקסיס לא יודע עם מי הוא פותח את העונה. בכל מקרה, על אף הלחץ מצד הקהל, בבית"ר לוקחים את הזמן ולא ממהרים להחתים זרים שהמאמן לא שלם איתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully