וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיית קליטה: הקשיים בתחילת המסע של ולקאניס והפועל תל אביב

10.8.2023 / 8:30

המינצברגים יצאו לדרך עם קונספט של שילוב רב של צעירים, וזה לא ישתנה אחרי משחק או שניים לא טובים. על ולקאניס והעצבים על השחקנים שעליהם יקום או ייפול, והרכש המסיבי שהאוהדים כבר לא יכולים לבנות עליו

תקציר גביע הטוטו: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

לאחר ההפסד 1:0 בגביע הטוטו למ.ס אשדוד החלה בהלה בהפועל תל אביב - בקרב האוהדים שרוצים לראות קבוצה חזקה יותר, בקרב שחקנים צעירים שמרגישים שמייקל ולקאניס מוציא את העצבים עליהם וגם בקרב הנהלת המועדון, שמרגישה שקצת לא מבינים את הסיטואציה והדרך אליה המועדון הולך בתקופה הקרובה.

אז נתחיל מהמאמן. גם בהנהלת המועדון מבינים כי הוא עשה כמה טעויות בהתנהלות והם בתקשורת רצופה איתו על כך. ולקאניס בפעם הראשונה בחייו במשרה כה בכירה וקריירת האימון שלו תושפע מכך, אך הוא הגיע למועדון עם אג'נדה ברורה - השקעה כספית גדולה במספר שחקנים בעלי יכולת השפעה וניסיון אך מנגד הקבוצה תושתת מבסיס גדול של צעירים.

כלפי חוץ, ולקאניס מדבר עם סבלנות ודרך עם הצעירים, אך בתוך המועדון הוא מתנהל קצת אחרת, וזה משהו שבדיוק כמו הקהל, הוא יצטרך להתיישר איתו. הפועל תל אביב לא תצרף עוד שלושה שחקנים לסגל וגם לא עוד שניים. תמיד יש אפשרות לצרף שחקן נוסף לסגל בעקבות סיטואציה, אך כרגע זה לא הכיוון של המועדון. מאידך, במועדון מרוצים מאוד מהעבודה של המאמן, רואים את טביעת האצבע שלו וההשקעה הגדולה, או כמו שמגדירים אותו: "בא לעבוד".

מייקל ולקאניס, מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
מתווה דרך או חסר סבלנות? ולקאניס/לירון מולדובן

הסגל הקיים הוא הסגל שאמור לקחת את הפועל תל אביב לשינוי בעונה הזאת. למאמן יש זכות לגעור בצעירים, לכוון וללמד אותם, אך מנגד אסור לשבור אותם. אולי אפילו מה שאפשר לעשות עם צעירים מעבר לים צריך להתנהל קצת אחרת כאן.

ולקאניס כעס אחרי הפועל פתח תקוה על ה-20 דקות האחרונות בהם הצעירים לא לקחו את ההזדמנות וירדו ביכולת. זה לגיטימי שהוא העיר באסיפה שאחרי על עקבים של שחקנים, על כאלה שלא סוגרים או משחקים לא חכם, העניין הוא שגם ברמת האימון וגם ברמת השיחות האישיות, העצבים שלו על סף החוסר סבלנות ניכרים, הצעירים נלחצים והווייבים מגיעים למעלה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
מאוויס צ'יבוטה, שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
הרכש הגדול האחרון? צ'יבוטה/לירון מולדובן

כי בסופו של דבר, איך שלא מסדרים את זה, ולקאניס יקום או ייפול על הצעירים האלה. זה לא שהסגל שלו הולך להשתנות, הקונספט של המינצברגים הוא שילוב צעירים, לראות מי מהם מתאים להיות שחקן משמעותי בהפועל תל אביב בשנים הבאות, מי שיתברר שלא מתאים אולי יושאל בעתיד, אך כרגע ההחלטה היא כן לתת קרדיט לאלה הנמצאים במועדון.

ויש גם את הקהל, שמלא עליות וירידות. חצי שעה טובה מעודדת אותו ומשחק כמו באשדוד מוריד אותו וגורם לו לדרוש שלושה שחקני רכש. אז זהו, שזה לא יקרה, גם לא שניים. תמיד יש סיכוי לצרף שחקן כשיש איזושהי הזדמנות אבל כאן זה גם ייגמר, זה הסגל, זה הקונספט ועם זה הפועל תל אביב יוצאת להילחם בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully