וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה הערעור של השניים שאיימו בניסיון רצח על קובי מוסא

9.8.2023 / 16:59

העונש שהושת על אבנר הררי ואבישי בן דוד בעקבות הטמנת מטען מתחת לרכבו של כדורגלן העבר, 10 ו-15 שנות מאסר בפועל בהתאמה, נותר בעינו לאחר החלטת בית המשפט העליון

בית המשפט העליון דחה את הערעור של השניים שאיימו בניסיון רצח כדורגלן העבר קובי מוסא. העונש שהושת על אבנר הררי ואבישי בן דוד - מאסר בפועל של 10 ו-15 שנים בהתאמה - נותר על כנו.

כתב האישום המקורי כלל חמישה אישומים, בגין הכנה והטמנה של מטעני חבלה כנגד דמויות מוכרות ובהן הזמרת מרגלית צנעני, שחקן הכדורגל לשעבר קובי מוסא ולאיש העסקים מאיר שמיר. להררי יוחסו רק שניים מהאישומים - ניסיון רצח קובי מוסא, והטמנת מטען החבלה ברכבה של צנעני, אישום ממנו זוכה עוד בבית המשפט המחוזי. לבן דוד יוחסו כל חמשת האישומים, והוא הורשע בכולם.

קובי מוסא הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
ההרשעה נותרה בעינה. מוסא/קובי אליהו

על פי כתב האישום, בין דצמבר 2016 לפברואר 2017 קשרו שני הנאשמים ביניהם ו/או עם אחרים במטרה לייצר ולהפעיל מטעני חבלה כנד קורבנות שונים על פי הזמנה ובתמורה לתשלום כספי.

באשר למקרה מוסא, הטמינו הררי ובן דוד מטען תחת רכבו של שחקן הכדורגל לשעבר במטרה לגרום למותו. במטרה להוציא את תוכניתם לפועל, ביצע בן דוד תצפיות מקדימות אחר מוסא ובסופו של דבר הטמין את מטען תחת מכוניתו כשמוסא נמצא באימון באצטדיון הכדורגל ברמת השרון. מיד לאחר הטמנת המטען נתפס ונעצר במקום ע"י כח משטרה שנכח במקום.

עו"ד אייל בסרגליק, סנגורו של אבנר הררי מסר בתגובה: "לצערי, בית המשפט העליון התיר על כנה את החלטת בית המשפט המחוזי. לאחר קריאת פסק הדין, אין לנו ספק כי מדובר בהחלטה מוטעית. השופטים מתייחסים יותר לעברו של הררי ופחות לראיות ולטיעונים שהוכחו במהלך הערעור בבית המשפט".

  • עוד באותו נושא:
  • קובי מוסא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully