וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקומו של פיירו ב-11 מובטח. דין דוד שוב על הספסל?

9.8.2023 / 8:45

דגו ממשיך להעניק אשראי נרחב לחלוץ, ומתלבט אם לפתוח עם דוד לצידו מול סלובן ברטיסלבה (21:30, ספורט3). ג'אבר עשוי לעבות את הקישור וחלאילי צפוי לרדת לספסל. שחקני מכבי חיפה מבינים: "בישראל מזלזלים, אבל היריבה חזקה מאוד. ברור שזה לא יהיה טיול"

תקציר מוקדמות ליגת האלופות: מכבי חיפה עלתה לסיבוב השלישי עם ניצחון 1:4 על שריף טירספול (2:4 בסיכום)/ספורט1

מסאי דגו לא תרגל הרכב באימון המסכם לפני סלובן ברטיסלבה (21:30, ספורט3) ועושה רושם שהוא מתלבט בין שני מערכים - האחד עם שלושה בלמים והשני בקו של ארבעה בהגנה ושני שחקני כנף בהתקפה.

דגו יחסר כידוע את צ'ארון שרי. מי שיחזור להרכב הוא פייר קורנו שישחק בכל אחד מהמערכים, כאשר גם עלי מוחמד כשיר ויפתח בהרכב. אם דגו יחליט לפתוח עם שלושה בלמים, דולב חזיזה ישחק על כל הקו הימני כאשר דניאל סונדגרן יוסט לעמדת הבלם. התלבטויות נוספות של דגו שיושפעו כמובן מבחירת המערך הן בנוגע למקומם של דין דוד ומחמוד ג'אבר בהרכב.

פרנזי פיירו צפוי לפתוח בכל מקרה וההתלבטות היא אם לפתוח עם דוד לצידו. עושה רושם שדגו יפתח גם עם ג'אבר במטרה לעבות את הקישור.

פרנזי פיירו, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
עדיין באנקר. פיירו/מאור אלקסלסי

גם ללא שרי, בחיפה עדיין מאמינים שניתן וצריך לצאת עם תוצאה טובה מהמשחק הערב ולהשלים את המשימה בגומלין. "מדובר בקבוצה חזקה למרות שבארץ מזלזלים", אמר אחד משחקני מכבי חיפה, "לא סתם הם מדורגים בסיבוב השלישי. אנחנו נבוא נחושים, אבל ברור לנו שזה לא יהיה טיול".

הרכב משוער: איתמר ניצן, דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, שון גולדברג, פייר קורנו, עלי מוחמד, מחמוד ג'אבר, דיא סבע, דולב חזיזה, ליאור רפאלוב, פרנזי פיירו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully