וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל תל אביב: "ולקאניס עצבני ולחוץ, זה לא נותן שקט"

9.8.2023 / 6:15

מאמן האדומים מדבר על סבלנות עם הצעירים בריאיונות, אבל אחרי ההפסד לאשדוד השחקנים מעידים שהגישה שלו באימונים ואסיפות פוגעת להם בביטחון: "הוא הורג שחקנים, זה לא צריך לעבוד ככה"

תקציר גביע הטוטו: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

הפועל תל אביב סיימה אתמול (שלישי) משחק שלישי בגביע הטוטו ללא ניצחון אחרי שהפסידה 1:0 למ.ס. אשדוד, אך מה שיותר הדאיג זאת היכולת של הקבוצה, במשחק הכי פחות טוב שלה מאז עד כה העונה.

במועדון מבינים כי בשלב הזה לקבוצה יש בעיות בחלק הקדמי ובאופן כללי במשחק ההתקפה, אך משוכנעים כי עם כניסתו של חוסה רודריגס לעניינים, יחד עם חזרתם הצפויה של אלן אוז'בולט ועומרי אלטמן, זה ייראה אחרת.

מייקל ולקאניס, מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
הלחץ שהוא משדר עובר לשחקנים. ולקאניס אתמול/לירון מולדובן

המאמן מייקל ולקאניס תלה את היכולת הפושרת אתמול גם בעובדה שהקבוצה שיחקה משחק שני בתוך שלושה ימים, אבל מהלך הרוח בחדר ההלבשה מתברר שהיו כמה שחקנים צעירים שהתקשו להירגע לפני המשחק, והתלוננו: "בריאיונות לתקשורת המאמן מדבר על סבלנות ותהליך עם הצעירים, אך באימונים ובאסיפות הכל נראה אחרת. הוא עצבני ולחוץ על הצעירים, וזה לא מייצר שקט, אפילו מוריד את הביטחון. בין המשחק נגד הפועל פתח תקוה למשחק נגד אשדוד הוא ערך אסיפה והרג שחקנים. זה לא צריך לעבוד ככה".

יש לזכור כי בדיוק כמו אותם צעירים, גם עבור ולקאניס זהו מבחן והזדמנות אמיתית ראשונה כמאמן ראשי במועדון בסדר גודל של הפועל תל אביב, מה גם שלא בטוח שהוא מרוצה מהסגל שנבנה עבורו והיה רוצה לראות כמה שחקנים מנוסים נוספים בסגל. בכל מקרה, גם ולקאניס מתמודד עם הרבה לחץ.

המאמן הבהיר בסיום המשחק כי אלן אוז'בולט הוא החלוץ 9 שלו לעונה הקרובה. הוא מקווה שכשהסלובני יחזור מהפציעה וכשגם עומרי אלטמן יתאושש, ייווצר חיבור עם הישאם לאיוס וההתקפה תיראה הרבה יותר טוב. במועדון כן בודקים מול סוכנים אופציות של שחקני התקפה שונים, אך לא קיבלו החלטה לפתוח במו"מ עם שחקן, מה גם שבשלב זה הקבוצה עם 6 זרים ופאבלו גונסאלס לא יעזוב ללא פיצוי על מרבית חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully