וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם טרזייה תומא יעזוב: בית"ר ירושלים תנסה לצרף את עידו שחר

9.8.2023 / 6:05

הקשר מחוף השנהב פועל מול המועדון באמצעות עורך דין והתמונה בנוגע לעתידו תתבהר בימים הקרובים: "הוא לא יודע מה הוא רוצה, ועושה נזק לקריירה שלו". במקביל, בקבוצה בדקו את הסטטוס של קשר מכבי תל אביב. אופטימיות בנוגע לאפשרות שאבישי כהן יישאר

תקציר הפסדה של בית"ר ירושלים 4:1 לפאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

לאחר עזיבת יון ניקולאסקו, בבית"ר ירושלים עושים מאמץ להתחזק לפני פתיחת ליגת העל אך נתקלים בלא מעט קשיים. נכון לעכשיו בבית"ר רוצים לצרף חלוץ, שחקן כנף, בלם (אורי דהן או זר), קשר אחורי ואולי גם זר במקום טרזייה תומא, שמנהל את השיחות עם המועדון דרך עורכי דינו.

בנוגע לאחרון, בבית"ר רוצים להבין לאן הרוח נושבת בימים הקרובים. בבית"ר לא מצליחים להבין מה תומא רוצה ולאיזה מתווה ניתן להגיע איתו, ואף אומרים: "לא מדובר בטיפוס חכם במיוחד, הוא עושה לקריירה שלו יותר נזק מתועלת".

שחקן בית"ר ירושלים טרזייה תומא. מאור אלקסלסי
"עושה נזק לעצמו". טרזייה תומא/מאור אלקסלסי

אם תומא יעזוב, בבית"ר בדקו האם מכבי תל אביב תסכים לשחרר את עידו שחר, אך עדיין לא קיבלו תשובה בנושא. שחר שחזר מהשאלה באפולון לימסול, דווקא מקבל הזדמנויות מרובי קין אבל משמש בעיקר כשחקן ספסל.

בכלל, בבית"ר הגישו הצעות בימים האחרונים למספר שחקנים, בעיקר בעמדות הכנף והחלוץ, ומקווים לסגור עם אחד מהם בשבוע הבא. בנוגע לאיסמעילה סורו אין חדש, ורק אם בשל תקלה כלשהי הוא לא יסגור בקבוצה אחרת בחו"ל, הוא יבחן את אופציית בית"ר.

בבית"ר נמצאים בקשר רציף עם אבישי כהן. אם עמית כהן אכן יעזוב בקרוב, אבישי כהן יחתום על חוזה חדש. המגן דוחה הצעות כבר במשך מספר שבועות ממכבי פתח תקוה ומקבוצה נוספת מתוך תקוה שיישאר בבית"ר, ונראה שגם לחץ האוהדים משפיע לטובה על הנהלת המועדון לנסות להשאיר אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully