וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניית פרסה? ולקאניס בדק אפשרות להשאיר את קלטינס בהפועל תל אביב

8.8.2023 / 6:10

מאמן הפועל תל אביב רוצה להוסיף ניסיון לסגל הצעיר ובדק אם הבלם שהתבשר שהוא לא בתכניות, יוכל לחזור לפעילות. במועדון הבהירו לו: ההחלטה נובעת משיקול כלכלי שנועד לפנות כסף לחיזוק. זסנו יוכל להגיע רק אם יחתום לפני כן על חוזה חדש באשדוד

השריקה השגויה לפנדל והשוויון של הפועל פתח תקוה מול הפועל תל אביב/ספורט1

מאמן הפועל תל אביב מייקל ולקאניס בדק עם הנהלת המועדון האם דוד קלטינס, לו נמסר שהוא מחוץ לתכניות, יוכל להמשיך ולהיות חלק מהסגל, בעיקר כדי להוסיף ניסיון לסגל הצעיר שעומד לרשותו.

במועדון הסבירו למאמן כי ההחלטות לגבי שחקנים נובעות גם משיקולים כלכליים על מנת לפנות כסף לחיזוק. עדיין לא ברור מה יהיה עתידם של קלטינס, פאבלו גונסאלס ורז טוויזר אמנם רשאים לחפש קבוצה, אבל בשלב זה מתאמנים עם הקבוצה ולא מתלבשים למשחקים.

דוד קלטינס, הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
יישאר בסופו של דבר? קלטינס/מאור אלקסלסי
זוהר זסנו מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי
זה עדיין לא קרוב. זסנו/מאור אלקסלסי

בנוגע להתעניינות הקבוצה בזוהר זסנו, המגן נמצא בעונה האחרונה בחוזהו באשדוד ולא מוכן לחתום על חוזה חדש. אשדוד תהיה מוכנה לשמוע על השאלת השחקן עם אופציה לרכישה רק במידה אם יחתום על חוזה חדש.

משחקי גביע הטוטו הקרובים נגד אשדוד ומכבי פתח תקוה יספקו למאמן תמונה ברורה יותר בנוגע לסגל, כאשר העובדה שאלן אוז'בולט ועומרי אלטמן לא נוטלים חלק משבשת בצורה משמעותית את ההכנות ובניית הכימיה בחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully