וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה המריאה ללא שרי: "סלובן יותר קשה מהיריבה הקודמת"

7.8.2023 / 14:30

אשתו של הקפטן כורעת ללדת והוא עשוי להצטרף בהמשך לקראת המשחק ברביעי (21:30, ספורט3). חזיזה: "צריכים להעביר את ההכרעה אלינו"

תקציר מוקדמות ליגת האלופות: מכבי חיפה עלתה לסיבוב השלישי עם ניצחון 1:4 על שריף טירספול (2:4 בסיכום)/ספורט1

צ'ארון שרי לא יצא עם מכבי חיפה לסלובקיה, שם האלופה תפגוש את סלובן ברטיסלבה ביום רביעי (21:30, שידור ישיר בספורט3) למשחק הראשון מבין שניים בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. הירוקים מרוחקים ארבעה משחקים מהעפלה שנייה ברציפות לשלב הבתים של ליגת האלופות. הקפטן לא המריא בשל העובדה שאשתו כורעת ללדת, אבל במכבי חיפה מקווים וגם מעריכים שהוא יצטרף בהמשך ויוכל לשחק. אם הוא ייעדר בסופו של דבר, דיא סבע עשוי להיות מוסט לעמדת הקשר הקדמי.

הירוקים טסו היום לוינה, משם ימשיכו בנסיעה לבירת סלובקיה. מוקדם יותר הספיקו לערוך אימון בוקר בישראל והם מקווים להשיג מחרתיים תוצאה טובה שתעביר את ההכרעה לסמי עופר. "אי אפשר לזלזל בסלובן ברטיסלבה", אמר אתמול אחד השחקנים, "ראינו נגד שריף את הקושי. נגיע במטרה לעבור, אבל אנחנו בטח לא חושבים שזה יקרה בקלות".

דולב חזיזה אמר לפני ההמראה: "ראיתי את שני המשחקים של סלובן ואנחנו יודעים שזו יריבה מאוד קשה, יותר טובה מזו שפגשנו בסיבוב הקודם. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים, לעשות את התוצאה הכי טובה שיש ולא להתרכז במה שיהיה שבוע אחרי, אלא לחפש ניצחון כמו תמיד. זה תמיד מקשה שהקהל שלנו לא נמצא במגרשים, כי גם קומץ קטן מהם עושה יותר רעש מכל האלפים שיהיו באצטדיון. זה מבאס, אבל אנחנו בטוחים שהם תומכים בנו מהבית ובשבוע לאחר מכן הם ימלאו את סמי עופר כמו תמיד. זה לא מהווה תירוץ, אנחנו צריכים לעשות את התוצאה הכי טובה ולהעביר את ההכרעה לסמי עופר".

צ'ארון שרי, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יספיק להגיע עד המשחק? שרי/מאור אלקסלסי
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו. מכבי חיפה, אתר רשמי
מסאי דגו/אתר רשמי, מכבי חיפה

מכבי חיפה הגישה היום בקשה לדחייה נוספת של הדיון המשמעתי בעניינה מאחר שההתאחדות קבעה פעם נוספת את מועד הדיון על יום משחק חוץ בליגת האלופות. גורם במועדון הסביר: "מדובר בדיון בנסיבות מחמירות. אנחנו מצפים שידחו את הדיון כדי שיהיה לנו ייצוג הולם. הליגה טרם התחילה וניתן לקבוע את הדיון לשבוע הבא, כשכל ההנהלה בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully