וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום פיירו, או לצידו בכנף: דין דוד עשוי לפתוח בברטיסלבה

6.8.2023 / 8:30

החלוץ בכושר מצוין ודגו שוקל להחזיר אותו להרכב ברביעי. במכבי חיפה מזהירים: "מציגים את סלובן בתור יריבה קלה, זה ממש לא נכון". אם הסחבת עם בלטקסה תימשך: בקבוצה יבדקו אופציות אחרות

תקציר מוקדמות ליגת האלופות: מכבי חיפה עלתה לסיבוב השלישי עם ניצחון 1:4 על שריף טירספול (2:4 בסיכום)/ספורט1

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למשחק מול סלובן ברטיסלבה ביום רביעי. הירוקים התאוששו מהדרמה מול שריף טירספול וכבר מחר (שני) תמריא הקבוצה לוינה משם תמשיך בנסיעה של שעה עד לברטיסלבה. המאמן מסאי דגו צפוי לערוך כמה שינויים בהרכב ועדיין קיימת התלבטות לגבי המערך.

דגו צפוי לקבל בחזרה את פייר קורנו שאמור לפתוח בעמדת המגן השמאלי. גם עלי מוחמד ערך אימון מלא, צפוי להיות כשיר וההערכה היא שיוכל לפתוח בהרכב. אחת השאלות העיקריות היא בנוגע לעמדת החלוץ. מצד אחד בחיפה מעריכים מאוד את פרנזי פיירו ואת העבודה שהוא עושה, אך מצד השני עושה רושם שדין דוד הוא החלוץ בכושר הטוב ביותר כעת בסגל של הירוקים. דוד עשוי אף לפתוח בכנף ולאפשר לפיירו לפתוח בחוד.

"מציגים את ברטיסלבה כיריבה קלה, אבל זה ממש לא נכון", אמרו גורמים בחיפה לקראת המשחק הראשון. "מדובר בקבוצה טובה ולא סתם היא מדורגת בשלב כזה. נבוא צנועים אבל בטוחים בעצמנו, במטרה להשיג תוצאה טובה שתקל עלינו בגומלין הביתי".

דין דוד ושחקני מכבי חיפה חוגגים אחרי הזכייה, אלוף האלופים. מאור אלקסלסי
צעד מתבקש. דין דוד/מאור אלקסלסי

האזינו: שלמה וייס על ההכנות של מכבי חיפה

https://103fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=JFKDFG&c41t4nzVQ=KH

במקביל בחיפה ממשיכים בניסיונות להחתים שחקני חיזוק הן בעמדת הקשר האחורי והן בהגנה. במועדון רוצים מאוד את מתן בלטקסה, אך אם הסחבת בעניינו תימשך בקבוצה יבדקו אופציות של שחקנים ישראלים נוספים.

בחיפה מבינים שגם אם יחתום שחקן בימים הקרובים הוא יתקשה להשתלב במשחק מול ברטיסלבה, אבל המטרה של הצוות המקצועי היא להחתים מהר ככל האפשר שחקנים בעמדות אלה כדי שיוכלו להתחיל להתחבר לקבוצה ויוכלו להיות משמעותיים בצמד המפגשים הבא באירופה, בין אם זה יהיה בפלייאוף ליגת האלופות או בפלייאוף הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully