וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזעזוע יימנע? לחץ על יואב כץ ליישר את ההדורים עם רוני לוי

6.8.2023 / 7:40

גורמים בהפועל חיפה ייעצו לבעלים להימנע מפיטורים וההערכה היא שהוא לא ימהר לפעול. אם לוי יישאר, צפויים להגיע שחקנים חדשים

תקציר ה-1:1 של הפועל חיפה מול מכבי בני ריינה בגביע הטוטו/ספורט1

גורמים בהפועל חיפה לוחצים על יואב כץ ליישר את ההדורים עם המאמן רוני לוי ולהתחיל להחתים שחקנים חדשים שיחזקו את הקבוצה. כידוע, בין הבעלים למאמן שוררת מתיחות וכץ מתלבט לגבי עתידו של לוי, אבל גורמים מתוך המערכת הבהירו שזעזוע בעמדת המאמן יעשה לטעמם אפקט הפוך ורק יפגע בקבוצה בשלב זה.

גם בצוות המקצועי הבהירו לכץ שלדעתם המשך דרכו של לוי הוא הדבר הנכון. הבעלים שמע את הדברים וההערכה היא שלא ימהר לפטר את המאמן, אך המילה האחרונה תהיה של כץ ועד שלא הכריז שלא יפטר אותו, נראה שהכל פתוח. הגורמים המצדדים בהישארותו של לוי בתפקיד הבהירו לכץ שאם המאמן ימשיך, חשוב להפשיר את היחסים ולצאת לדרך חדשה שתכלול גם החתמת שחקנים חדשים.

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
בדרך לרגיעה? רוני לוי אתמול/מאור אלקסלסי

במועדון התאכזבו מאוד מהתיקו אתמול מול בני ריינה בייחוד לאור העובדה שהשער שספגו נכבש בשניות הסיום של תוספת הזמן. "אסור לנו להיות נאיביים ולספוג שער כזה", אמר שחקן בקבוצה, "בליגה זה יעלה לנו ביוקר. בסיטואציה כזו אנחנו חייבים להיות הרבה יותר נחושים". בקבוצה החמיאו לייסמאו קבדה, פליפה סנטוס ומוחמד קמארה שהציגו יכולת טובה. גם ניב אנטמן זכה למחמאות.

במקביל, בקבוצה מודאגים מאוד מהפציעה של לירן סרדל. השחקן שאמור להוביל את הקבוצה השנה על המגרש ומחוצה לו נפגע בתחילת המשחק ויעבור בימים הקרובים סדרת בדיקות על מנת לשלול פגיעה ברצועות. בחיפה מקווים שלאחר הצילום יתברר שאין נזק חמור, אך לא ממהרים להגיע למסקנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully