וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא צעירי מחמד: נטל ההוכחה של כישרונות הפועל תל אביב

6.8.2023 / 6:05

האדומים כל הזמן מדברים על רכש שאמור להגיע, אבל בקונספט הנוכחי, השחקנים הצעירים שמרכיבים חצי מהסגל יצטרכו להפוך ליותר דומיננטיים כדי שהקבוצה תקפוץ מדרגה. ההפתעה הנעימה: טל ארצ'ל

השריקה השגויה לפנדל והשוויון של הפועל פתח תקוה מול הפועל תל אביב/ספורט1

בהפועל תל אביב יצאו ברגשות מעורבים ממשחק גביע הטוטו נגד הפועל פתח תקוה אתמול (שבת) שהסתיים ב-1:1. מצד אחד הייתה שביעות רצון מהעובדה שהקבוצה הייתה טובה יותר מיריבתה והשחקנים הראו מחוייבות והתלהבות, אך מנגד זאת הפעם השנייה ברציפות שהקבוצה סופגת לקראת הסיום שער שוויון ויש לה יותר מדי דקות "מתות" במשחק.

מייקל ולקאניס אומר בסיום כי "עד שיחזרו הפצועים אנחנו משחקים עם הצעירים", אבל האמת היא ששני השחקנים המשמעותיים באמת שהיו בחוץ הם עומרי אלטמן ואלן אוז'בולט, שניים שבכל מקרה היו משחקים על המשבצות של הישאם לאיוס ומאוויס צ'יבוטה בהתקפה ולא יחד איתם.

הבעיה היא שכל הזמן מדברים בחודורוב על חיזוק שאמור להגיע בשלל עמדות. מגן ימני, כנף ימין, חלוץ בעמדה תשע עם כישורי גב לשער. בפועל, העונה הזאת נבנתה על כך שלפחות חצי מהסגל יכלול שחקנים צעירים שיצטרכו לקחת את ההזדמנות ולתת את הטון, ושם נמצאים סימני השאלה הגדולים לקראת העונה הקרובה של הפועל תל אביב.

שחקנים שבלטו בנבחרת הנוער כמו אל ים קנצפולסקי, עומר סניור ורן בנימין, ליעד רמות שיחזור בהמשך, ארי כהן - כל אלה יהיו חייבים להיות יותר טובים ומשמעותיים עבור הפועל תל אביב אם היא רוצה לעשות קפיצת מדרגה. הם לא עוד צעירים שמקבלים הזדמנות בקבוצה, הקבוצה בנויה עליהם. זה קונספט מקצועי שונה, אבל גם הזדמנות עם חובת הוכחה. אם זה לא יתחיל לקרות בחודש הקרוב, יכול להיות שבחלק האחרון של החלון, שמסתיים ב-20 בספטמבר, האדומים יבחרו לצרף 2-3 שחקנים מנוסים יותר.

שחקן הפועל תל אביב רן בנימין. קובי אליהו
המסר לצעירים: תתחילו לתת קבלות. רן בנימין אתמול/קובי אליהו

לגבי שאר הבעיות, ולקאניס יצטרך למצוא את הפתרונות עם חן סול. אין לו חלוץ רחבה בסגל או כזה שיכול לשחק עם הגב לשער, הוא חייב למצוא נוסחה מנצחת בקישור, וגם להתחיל לרוץ קבוע עם שלישיית הגנה, ככל הנראה יחד עם אור ישראלוב. מי שמפתיע מתחילת העונה הוא טל ארצ'ל, שלמרות חוסר הניסיון משחק בצורה מאוד חכמה ובוגרת.

אור בלוריאן שיחק טוב אתמול וגם הבקיע, אבל חייב לשלוט בעצמו. הוא הספיק להתעצבן אחרי ספק עבירה שלו על איתי שכטר שנשרקה, פלט כמה מילים לשופט, קיבל צהוב, הסתובב ומחא לו כף, ועל אף הצהוב הזה הוא עשה פעמיים תנועת השתקה לאוהדי הפועל פתח תקוה שהקניטו אותו, מה שסיכן אותו בצהוב שני. אם במשחק בפרופיל כזה גבוה הוא מגיע לסיטואציות האלה, מה יקרה בדרבי?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני הפועל תל אביב טל ארצ'ל, אור בלוריאן. קובי אליהו
ההפתעה הנעימה, והשחקן שצריך להרגיע. טל ארצ'ל ואור בלוריאן/קובי אליהו

ליעד רמות ועזיז קאיונדו אמורים להיות כשירים למשחק מול מ.ס אשדוד ביום שלישי. עדיין לא ברור אם עד אז יוסדרו כל העניינים של נועם בונה והוא יוכל להיכלל בסגל, ובכל מקרה אלן אוז'בולט ועומרי אלטמן ימשיכו להיעדר. סגל הקבוצה עדיין לא נסגר סופית, אך המהלכים הבאים תלויים בעזיבה של שחקנים שקיבלו הודעה כי הם רשאים לחפש קבוצה אחרת.

בשוק הישראלי נבחנת האופציה לצרף מגן ימני נוסף, אך עד כה לא נעשו פעולות ממשיות בנושא. מאוויס צ'יבוטה לא ממהר בשלב זה לחזור לגור בתל אביב ומעדיף להישאר בחיפה שם ילדיו רשומים למסגרות חינוכיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully