וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוויס צ'יבוטה חתם בהפועל תל אביב: "המטרה לזכות בתארים"

3.8.2023 / 13:16

שחקן הכנף עזב את מכבי חיפה והצטרף לאדומים בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת: "הגעתי למועדון גדול". הירוקים ישאירו אצלם 50 אחוז מהזכויות עליו למקרה של מכירה עתידית. קייס גאנם צפוי לעזוב

מאוויס צ'יבוטה מוצג בהפועל תל אביב/סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מאוויס צ'יבוטה הוצג רשמית בהפועל תל אביב. שחקן הכנף שלא היה בתוכניות של מכבי חיפה וסיכם את תנאיו בקבוצה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספות כבר בשבוע שעבר, הגיע הבוקר (חמישי) למתחם האימונים חודורוב ושם חתם לשנתיים הבאות עם אופציה להארכת ההתקשרות בעונה נוספות.

הפועל אביב סגרה בשעות האחרונות את הפרטים האחרונים שנותרו מול מכבי חיפה, שתשאיר אצלה 50 אחוז מהזכויות על צ'יבוטה, למקרה שהפועל תל אביב תמכור בעתיד את השחקן. יש לציין כי בשל העובדה שעבר העונה בדיקות רפואיות במדי מכבי חיפה, צ'יבוטה לא עבר בדיקות מחדש, אלא רק בדיקת אורטופד על ידי אנשי הפועל תל אביב למען השלמת העסקה.

צ'יבוטה אמר לאחר החתימה: "הגעתי למועדון גדול, עם מטרה ברורה מבחינתי שהיא לזכות בתארים. לקהל כאן מגיע לשמוח - ונעשה הכל בשביל לגרום להם גאווה. יאללה הפועל".

מנהל מחלקת הכדורגל, חן סול הוסיף: "מאוויס שחקן מוכח, עם יכולות נהדרות, שמהווה תוספת כוח משמעותית לסגל - ואנחנו שמחים שהוא איתנו. אני בטוח שמאוויס יתחבר במהרה לקהל ולמועדון וכמובן, יעזור לנו לעמוד במשימות שהצבנו עבורנו לעונה זו ולשנים הבאות".

מאוויס צ'יבוטה, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
כיכב בעברו בתל אביב. מאוויס צ'יבוטה, עכשיו באדום של הפועל/אתר רשמי, הפועל תל אביב

צ'יבוטה בן ה-27 שהגיע ארצה ב-2015 לקבוצת הנוער של מכבי תל אביב וקיבל אזרחות כשלוש שנים לאחר מכן בשל נישואיו לבת זוג ישראלית. מאז עבר בהשאלות להפועל כפר סבא ולבני יהודה, עד שהשלים את מעברו לזהובים בחוזה ארוך טווח ועל ידם נמכר ללודוגורץ הבולגרית. לישראל הוא חזר בפברואר 2022 כאשר נרכש על ידי מכבי חיפה.

בתוך כך, בהפועל תל אביב התקבלה החלטה בשלב זה כי גם אם פאבלו גונזלס יעזוב, לא יצורף מגן ימני זר. סוכני שחקנים שהציעו זרים לעמדת המגן הימני נענו כי בשלב זה אלון אזוגי יקבל קרדיט, עומר סניור עשוי לקבל הזדמנות בעמדה וייתכן שיצורף עוד מגן ישראלי כגיבוי.

יחד עם זאת, עד לסיום חלון ההעברות ב-20 בספטמבר דברים יכולים להשתנות, בהתאם ליכולת הקבוצה בגביע הטוטו ובליגה, אך כדי שהאפשרות תהיה ריאלית פאבלו גונסלס צריך למצוא קבוצה או שהמועדון יתיר את חוזהו תמורת פיצוי, כאשר בשלב זה השחקן דורש את מרבית שכרו.

מי שכן צפוי לעזוב בקרוב זהו קייס גאנם. בעקבות צירוף צ'יבוטה, הפועל תל אביב מוכנה למכור את השחקן שכבר הוצע למספר קבוצות וביניהן בני ריינה. במועדון מעריכים שהוא ימצא קבוצה בקרוב.

המגן השמאלי אמיר אלה (19) חתם על חוזה לשלוש שנים במועדון והושאל לעונה אחת לסקציה נס ציונה מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully