וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "לא הרגשתי כך מעולם. אחרי ה-1:1 ידעתי שנעשה את המהפך"

2.8.2023 / 23:06

מאמן מכבי חיפה התרגש לאחר ההעפלה לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות: "לא רוצה שזה יסתיים. הגיע הזמן שנאמין בצעירים". דין דוד: "מקווה שזה יחזיר אותי להרכב"

תקציר מוקדמות ליגת האלופות: מכבי חיפה עלתה לסיבוב השלישי עם ניצחון 1:4 על שריף טירספול (2:4 בסיכום)/ספורט1

מכבי חיפה הגיעה הערב (רביעי) למשחק הגומלין בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות מול שריף טירספול בפיגור 1:0 מהמשחק הראשון. אחרי שגם הפעם נקלעה לפיגור, צ'ארון שרי ומחמוד ג'אבר הפכו עם שערים מרהיבים ושלחו את המשחק להארכה עם 1:2. רגע לפני סיום החצי הראשון של ההארכה, דין דוד עם שער ענק הוליך את הירוקים אל עבר השלב הבא, כשאריק שוראנוב חתם עם 1:4 ענק בדרך לסיבוב השלישי מול סלובן ברטיסלבה (רביעי) והבטחה של לפחות שלב בתים בקונפרנס ליג העונה.

עוד לפני הכניסה להארכה, שני מאמני הקבוצות העתמתו מילולית על הקווים, במה שגרם לטלאל שהוחלף עם כרטיס צהוב, לספוג צהוב שני ולהיות מורחק.

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו. מאור אלקסלסי
"לא רוצה שזה יגמר". מסאי דגו/מאור אלקסלסי

מסאי דגו אחרי ההעפלה לסיבוב השלישי: "ידעתי שנגיע מוכנים למשחק הזה, למרות שהפנדל קירר אותנו. ברגע שעשינו את ה-1:1 ידעתי שנעשה גם את המהפך. לגבי החבר'ה הצעירים, אני לא מסתכל על תעודת זהות. הם באו איתי מהנוער, עשו מונדיאליטו, יורו. באתי משם וגם אני צעיר. ערב מלא באמוציות. לא הייתה לי הרגשה כזאת מעולם בתור מאמן. לא רוצה שזה יגמר, ננוח יום יומיים ונגיע מוכנים לשלב הבא".

על החילופים: "אני מסתכל על טובת הקבוצה. אם שחקן כזה או אחר פחות רלוונטי אני מכניס דם חדש. שמח שהשערים הגיעו מהמחליפים. הקהל המדהים הזה דחף אותנו ברגעים הקשים. גאה בקבוצה, מקווה שזה לא יגמר".

"על ההצלחה מאז הכניסה לתפקיד: אמרתי ליענקל'ה וכל ההנהלה שאני רוצה להגיע למועדון גדול. זכיתי להגיע לליגת האלופות בנוער, שמח שזה הגיע מהר. אנחנו מתכננים דברים ואלוהים עושה דברים אחרים".

עוד בוואלה!

ירתה בשריף: מכבי חיפה הביסה 1:4 את שריף טירספול בתום הארכה

לכתבה המלאה
דין דוד עם צ'ארון שרי שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
"תמיד כיף להבקיע". דוד ושרי/מאור אלקסלסי

דין דוד, כובש השער השלישי, שחזר את הביצוע: "ראיתי את השוער בזווית העין קצת בחוץ ונתתי מעליו, ברוך השם זה נכנס. אני שמח מאוד. תמיד כיף להבקיע, לא משנה מתי. אני עובד קשה באימונים, רוצה לעזור לקבוצה ושמח שהצלחתי היום. אני מקווה שזה ימשיך. אני שמח פה, בכושר טוב ומקווה שזה יחזיר אותי להרכב. אני עובד קשה בשביל זה. אני מאמין שאנחנו שווים שוב מקום בליגת האלופות. אנחנו מאמינים בעצמנו ומקווים להמשיך להשתפר".

על מסאי דגו: "הוא בחור טוב, מאמן טוב. יש לנו היכרות קצרה איתו וזה משתפר מיום ליום. אני בטוח שניראה יותר טוב ונמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully