וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ברק בכר לא התלהב מהניצחון על וויוודינה? הטור של דבורין

1.8.2023 / 14:02

הכוכב האדום בלגרד שוב ניצחה 0:5, אבל הפעם מאמנה הישראלי לא הסתנוור - ובצדק • הטור של דני דבורין

תקציר: הכוכב האדום בלגרד הביסה 0:5 את וויבודינה במחזור הראשון בסרביה/ספורט1

לזכותו של ברק בכר יש לזקוף את העובדה שידע בכנות להפריד בין ניצחונותיה האחרונים של קבוצתו, על פיורנטינה ועל וויוודינה, בתוצאה זהה של 0:5, כי אכן התמונה משני המשחקים שנערכו בבלגרד, הייתה שונה.

חמשת השערים שהבקיעה הכוכב האדום בשבוע שעבר לרשת האיטלקית, הושגו ב־27 דקותיו הראשונות של המשחק. הכוכב פתחה אז בבליץ שהדהים את פיורנטינה. סוד ההסתערות נבע ממהירות משחקה של הכוכב האדום, והתקפותיה ממש מחצו את הגנת הקבוצה מפירנצה. אמנם היה זה רק משחק מבחן, אך גם במשחק שכזה אף אחד לא אוהב לספוג אגרוף מהיר וישיר לפנים. לכן בכר יצא מרוצה, ועל אותו ניצחון משכנע מדברים עד היום בבירת סרביה.

שלשום (א') שוב השיגה הכוכב האדום ניצחון באותה תוצאה, אלא שהפעם הוא כבר נספר בטבלת הליגה. על 0:5 במחזור הראשון של העונה, כמובן שאי אפשר להתלונן, אלא שבכר, בשיחה עם העיתונאים, לא הסתיר את דעתו על כך שעליה לשחק טוב יותר. הכוכב האדום לא שחזרה את יכולתה הגבוהה, כפי שראינו מול האיטלקים. בפתיחת המשחק היא חסרה מהירות, רעב ואת הלחץ הבלתי פוסק על הגנת וויוודינה.

ברק ראה זאת ולכן לא התלהב מהתוצאה הסופית. אולי מאמן אחר במקומו היה מתפאר בתוצאה, אולם הוא לא כל מאמן. בכר, זכר היטב שהשער הראשון לזכות קבוצתו הובקע בבעיטת עונשין, שגם הביאה להרחקתו של שחקן הקבוצה האורחת. השער השני היה עצמי, ומאותו רגע היה ברור לכל שהכוכב האדום תנצח ותשאיר בסיום את 3 הנקודות במגרשה.

היה מי שהתפלא מכך שבניצחון המוחץ ראה המאמן הישראלי דווקא את התמונה האמיתית, זו הטעונה שיפור בקבוצתו. לכן גדלה הערכתי אליו כאיש מקצוע. כזה שלא מסונוור מהכותרות המחמיאות. אל תופתעו אם במשחקה הקרוב הוא ידרוש משחקניו לפתוח בהסתערות, ולשחק כדורגל מהיר ולוחץ על הגנת יריביו. הקצב שבו שיחקה הכוכב האדום בלגרד מול פיורנטינה, הציב מבחינתו רף גבוה להמשך. רף להתמיד בו. רק כשזה יקרה, יהיה בכר מרוצה מאד מהתוצאה, וגם מהמשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully