וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכייה ביורופקאפ לעולה החדשה? מאליק וויליאמס במגעים עם הפועל עפולה

1.8.2023 / 12:13

הסנטר (25, 2.11) שזכה ביורופקאפ אשתקד עם אנוויל עשוי להצטרף לקבוצה של רועי פרל שעדיין לא החתימה אף שחקן זר. שיחק חמש שנים במכללת לואיוויל היוקרתית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.7/ספורט1

הפועל עפולה הפכה אתמול (שני) לקבוצה היחידה בליגת העל שעדיין לא החתימה שחקן זר לקראת העונה הקרובה. העולה החדשה שנעלה את הסגל הישראלי שלה כבר בשבוע שעבר קרובה לצרף זר ראשון בדמותו של שחקן הפנים האמריקאי מאליק וויליאמס, ששיחק אשתקד באנוויל הפולנית ואף זכה איתה ביורופקאפ, והצדדים נמצאים במגעים מתקדמים.

וויליאמס (25, 2.11) היה נחשב בתיכונים להבטחה הגדולה, וככזה קיבל מלגה מאוניברסיטת לואיוויל היוקרתית. הוא שיחק חמש שנים במדי הקרדינלס, כשבעונתו האחרונה, 2021/22 רושם 9.5 נקודות ו-7.9 ריבאונדים, אך לא שיחק איתה ברגעי ההכרעה של העונה לאחר שהושעה מפעילות. באמצע העונה שעברה הצטרף לאנוויל הפולנית והיה חלק מהזכייה ביורופקאפ עם 7.8 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בליגה הפולנית, ו-8 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע ביורופקאפ.

מאמן הפועל עפולה רועי פרל. מאור אלקסלסי
זר ראשון בדרך. מאמן הפועל עפולה רועי פרל/מאור אלקסלסי

הסגל של רועי פרל כולל נכון לעכשיו שבעה שחקנים ישראלים - תומר אסייג ולוקאס גולדנברג שממשיכים עם הקבוצה מהלאומית, ספנסר וויס ומוריאל לוטאטי שמגיעים מהפועל חיפה, אלכס צ'וברביץ' שמגיע מעירוני נהריה, נועם אביבי שהצטרף מהפועל אילת וניר שפר הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully