וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיורוליג לליגת העל: אמין נואה חתם בהפועל חולון

1.8.2023 / 11:17

הפורוורד הצרפתי הצטרף לג'סטין סמית' בקו הקדמי של הקבוצה שבונה עמית שרף. שיחק בעונה החולפת 19 דקות בממוצע במדי וילרבאן ביורוליג

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.7/ספורט1

הפועל חולון השלימה את הקו הקדמי שלה כשהחתימה היום (שלישי) את אמין נואה. הפאוור פורוורד הצרפתי צפוי להוביל את מצבת הגבוהים שלה לצד ג'סטין סמית'.

כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, הסגולים ניסו להנחית את מייק סקוט והציבו את אמין נואה כאלטרנטיבה. לאחר שהאמריקאי הוותיק בחר בווילרבאן, הם קידמו את המשא ומתן עם השחקן שאותו הוא יחליף למעשה בקבוצת היורוליג הצרפתית.

בעונת 2021/22 נואה שיתף פעולה עם גל מקל באנדורה בליגה הספרדית, ולאחר מכן עבר לשטרסבורג. את שאר הקריירה, מאז היה ילד, עבר בווילרבאן.

נואה (26, 2.02) שיחק בעונה שעברה בווילרבאן ותרם 6.5 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק ב-19 דקות ביורוליג, לעומת 9 ו-3.4 בהתאמה ב-18 דקות בליגה המקומית. את משחקי השיא שלו בזירה האירופית רשם מול ריאל מדריד (17 נקודות ו-7 ריבאונדים, 3 מ-3 לשלוש), אולימפיאקוס (13 נקודות) ומכבי תל אביב (12 נקודות).

אמין נואה במדי וילרבאן. Roberto Finizio, GettyImages
בקרוב בסגול. נואה/GettyImages, Roberto Finizio

האזינו: היו"ר איתן לנציאנו על החיזוק של הפועל חולון

היו"ר איתן לנציאנו התייחס בתכנית הספורט של 103fm לשחקן החדש ואמר: "הוא משתלב טוב בצוות. זה השחקן הכי טוב שיכולנו להביא. 19 דקות ביורוליג זה לא עוד שחקן. נקווה שהוא יעשה עוד קפיצת מדרגה אצלנו כמו שאנחנו רגילים לעשות עם שחקנים".

על החיזוק של הפועל תל אביב: "לטעמי היא תמיד הייתה קבוצה גדולה, זה לא משנה באיזה מקום. זה לא משנה ההישגים הספורטיביים שלה. אנחנו כבר הוכחנו את זה. בחמש-שש השנים האחרונות אנחנו בארבעת הראשונים. מקווים להיות שם גם בעונה הזאת. להגיד לך באיזה מקום נהיה בדיוק? אני לא יכול. כמו שלא ידענו שב-2016/17 נהיה מקום ראשון עם קבוצה מאוד אלמונית שהייתה. הפערים בינינו לבין הפועל ירושלים והפועל תל אביב כבר קיימים המון שנים. עכשיו אולי הם קצת גדלו. זה שהם שינו לשחקן מסוים 150 במקום 400, זה לא עושה אותם יותר. אין ספק שזה חוסך את המשא ומתן. אבל אני לא חושב שזה ערובה למשהו. כסף זה דבר מאוד חשוב. בסוף צריך גם צד שני, הצד השני רואה שיש כסף, אז הוא יבקש יותר. ככה זה עובד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully