וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 החשודים בירי נביל חאיק שוחררו. אביו: "מתפללים שיחזור לשחק"

31.7.2023 / 13:30

בית המשפט שחרר את החשודים לאחר שהמשטרה הודתה שאין ראיות מספקות. אביו של שחקן בני סכנין עודכן על שיפור במצבו: "הרגל שלו הייתה מועמדת לכריתה, והצילו אותה. התרגשנו מהמחווה של הקבוצה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.7/ספורט1

נביל חאיק, שחקן בני סכנין שנורה ביום חמישי האחרון, עדיין מורדם ומונשם בבית החולים הדסה עין כרם, אבל ניכר שיפור קל במצבו אחרי הניתוח שעבר להצלת רגלו שנפגעה בתקרית.

אביו עלאם סיפר הבוקר (שני) ברדיו 103: "המצב שלו יותר טוב. אחרי ניתוח מאוד קשה הוא משתפר מאוד. הרופאים אומרים שהמצב טוב, זרימת הדם לרגל חזרה, הדופק חזרה ועכשיו עודכנתי שהמצב טוב מאוד. הרגל הייתה מועמדת לכריתה לצערי, בית החולים הציל לו את הרגל. עשו לו ניתוח מאוד מורכב וקשה".

"עדיין מוקדם לומר אם הוא יוכל לחזור לשחק כדורגל. אנחנו מקווים לזה. יש אלוהים, ויש לו רופאים הכי טובים בעולם שעשו את המקסימום קודם כל כדי שהוא יוכל לחיות ואחר כך כדי שהרגל שלו תשרוד. אנחנו מקווים מאוד שהוא יוכל לחזור לשחק, זה מאוד מוקדם, עדיין יש ניתוחים ומצפה לו תקופה ארוכה של שיקום. אנחנו אופטימיים, ומקווים לטוב".

אביו של נביל סיפר שהמשפחה התרגשה עד דמעות מהמחווה של בני סכנין, שהקדישה את הניצחון בגביע הטוטו בשבת לשחקן המאושפז. "התרגשתי מאוד. אני מודה לסכנין על התמיכה, העזרה והאהבה שהם נתנו לנו. מאוד התרגשנו. רצינו שנביל ישחק בשבת ויגשים את החלום שלו, אבל המצב שלו טוב יחסית עכשיו ואנחנו מאוד מרוצים".

האזינו לריאיון עם אביו של חאיק

האיזנו ליואב איתיאל על שחרור החשודים בירי

נביל חאיק, בני סכנין. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
שיפור קל במצבו. נביל חאיק/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
שחקני בני סכנין עם השלט לכבוד נביל חאיק. מאור אלקסלסי
המחווה של שחקני סכנין בשבת/מאור אלקסלסי

היום בית משפט השלום בעכו שחרר את כל שלושת חשודי הירי בסכנין שבו נפצע קשה השחקן. בדיון שקיימה השופטת מעין צור נציג המשטרה נאלץ להודות כי החשד מתבסס על מידע מודיעיני בלבד, וכי החוקרים לא הצליחו לאשש או להפריך את טענות האליבי של החשודים "מחוסר שיתוף פעולה ומחוסר היענות של אנשים".

השופטת קבעה כי לא התווסף חומר המחזק את החשד כנגדם ולפיכך נעתרה לעורכי הדין שאדי סרוג'י ותמי אולמן המייצגים את השלושה ושחררה אותם בתנאים מגבילים הכוללים מעצר בית עד שבת, וערבויות כספיות.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully