וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הארכת החוזה: לאיוס צפוי לשחק בפתיחת גביע הטוטו

28.7.2023 / 21:03

שחקן הפועל תל אביב אמור להיכלל ב-11 מול הפועל ירושלים (שבת, 19:30), אלטמן, רודריגס, אוז'בולט ובונה ייעדרו. ניסוי כלים להתקפה המתחדשת של זיו אריה

מחוץ לקווים, 27.7/עריכה: זיו שטיינר

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים תארח מחר (שבת, 19:30) את הפועל תל אביב במשחקה הראשון העונה בגביע הטוטו. זה יהיה ניסוי כלים עבור זיו אריה עם השחקנים החדשים שהצטרפו כמו מתן חוזז, רויזמן, סאפינן ומקס גרצ'קין.

בקיץ החליפו האדומים את כל החלק הקדמי כאשר גיא בדש, ג'ורדן בוטאקה ו-וויליאם טוגי עזבו את הקבוצה. נדם נידם הצטרף היום רשמית, כאשר במועדון רוצים עדיין לצרף שחקן כנף זר לצד שמאל עד לתחילת העונה ואולי גם שחקן ישראלי.

הרכב משוער: אדבאיו אדליי, אלוז' יאו, אונדז'יי באצ'ו, עמית גלזר, מקס גרצ'קין, אקווה אשטה, איינאו פרדה, אופק ביטון, מתן חוזז, אור רויזמן, ראונו סאפינן.

מאמן הפועל תל אביב מייקל ולקאניס. דני מרון
שחקנים משמעותיים יעדרו. ולקאניס/דני מרון

הפועל תל אביב

הודעת הפועל תל אביב על חתימתו של הישאם לאיוס על חוזה חדש הפיחה מעט רוח חיים באוהדי הקבוצה, שהיו מאוד מתוסכלים וחשו כי הקבוצה אינה בכיוון הנכון. יחד עם זאת, לאחר שלא ניצחה במשחקי ההכנה במחנה האימונים ואף ספגה תבוסה של 3:0 מסט. פאולי, בצוות המקצועי מקווים לתוצאות טובות יותר בגביע הטוטו שיחזירו לשחקנים את הביטחון.

עם זאת, שחקנים משמעותיים לא יעמדו לרשות המאמן. עומרי אלטמן, אלן אוז'בולט, וחוסה רודריגס הפצועים ימשיכו להיעדר, בעוד השחרור הבינלאומי של נועם בונה עדיין לא הגיע. הישאם לאיוס צפוי לקחת חלק במשחק, לאחר שלא שיחק במחנה כחלק מהרצון שלו לעזוב את המועדון, אך הנושא נ נפתר עם החתימה על חוזה חדש.

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אלון אזוגי, בריאן פסי, אור בלוריאן, דוד קלטינס, יהב גורפינקל, אל ים קנצפולסקי, דן איינבינדר, ארי כהן, ליעד רמות, קייס גאנם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully