וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חתימה: סתיו למקין יעבור בדיקות בשחטאר דונייצק בחמישי

26.7.2023 / 23:10

הבלם בן ה-20, שהצטיין במהלך הקיץ בנבחרת הצעירות, ירוויח כמיליון יורו בשלוש שנים באוקראינה. הפועל תל אביב תקבל 850 אלף יורו

תקציר: הפועל תל אביב - לגאנס 0:1/ספורט1

סתיו למקין, בלמה של הפועל תל אביב, יעבור מחר (חמישי) בדיקות רפואיות במדי שחטאר דונייצק. לאחר מכן, כל עוד יעבור את הבדיקות בהצלחה, יחתום למקין לשלוש שנים שבמהלכן ירוויח מיליון יורו, כאשר הפועל תל אביב תקבל עבורו כ-850 אלף יורו - הסכום המופיע בסעיף השחרור שלו.

למקין בן ה-20 עבר קיץ שמינף אותו מקצועית, עם הצטיינות במונדיאליטו לנוער ואז גם ביורו הנבחרות הצעירות, שלאחריהם היה ברור כי לא יישאר בהפועל תל אביב ויממש את סעיף השחרור.

לאורך שבועות למקין השהה את תשובתו לאוקראינים וקיווה להגיע ליעד אחר באירופה, אך לאחר כמה משאים ומתנים שנפלו, שחטאר דונייצק צפויה להיות התחנה הבאה שלו. אלופת אוקראינה, בה כיכב מנור סולומון עד הקיץ שעבר, תשתתף בשלב הבתים של ליגת האלופות.

שחקן הפועל תל אביב סתיו למקין. אריאל שלום
הולך לשחק בליגת האלופות. סתיו למקין/אריאל שלום

למקין הרשים מאוד בשלושה טורנירים לנבחרות צעירות בשנה האחרונה והם אלו שלמעשה הציבו אותו ברשימות של קבוצות רבות באירופה. בקיץ שעבר לא החסיר אפילו דקה באליפות אירופה עד גיל 19 בה ישראל הגיעה עד לגמר והפסידה לאנגליה. בקיץ הנוכחי הרשים מאוד במרכז ההגנה של הנבחרת עד גיל 20 שזכתה במדליית ארד במונדיאליטו. משם המשיך לנבחרת הצעירה ולא החסיר אפילו דקה בקמפיין המרשים שהסתיים עם הגעה עד לחצי גמר היורו.

ביחד עם ההופעות המוצלחות בנבחרות הצעירות, הקבוצות שהתעניינו בלמקין התרשמו מהעובדה שהוא הפך לשחקן בוגרים מן המניין. הבלם הצעיר ערך את הופעת הבכורה שלו בהפועל תל אביב ביום הולדתו ה-19, בניצחון 1:2 על בני סכנין בפלייאוף העליון. המאמן דאז, קובי רפואה, אמר שהבלם הצעיר ימשיך לשחק עד סוף העונה ולמקין אכן שימש שחקן הרכב לכל אורך הפלייאוף. בעונה שעברה רשם 22 הופעות ובסך הכול עד שנמכר מהפועל תל אביב, הוא לבש את מדי בקבוצה ב-31 משחקי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully