וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוולנסיה לדרייב אין: הפועל תל אביב החתימה את קייל אלכסנדר

26.7.2023 / 8:50

שחקן הפנים, שעל המו"מ איתו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, העדיף את האדומים על פני הצעה מבאיירן מינכן וימלא את תפקידו של צ'ינאנו אונואקו כסנטר הבכיר בקבוצה. רמי כהן: "החתמה שמראה כמה גבוה אנחנו מכוונים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.7/ספורט1

חיזוק מרשים להפועל תל אביב: האדומים הודיעו היום (רביעי) על החתמתו של קייל אלכסנדר, שמצטרף מוולנסיה. על המגעים עם אלכסנדר פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הוא העדיף את הצעתה של סגנית האלופה הישראלית על פני חוזה שקיבל מבאיירן מינכן, וימלא למעשה את מקומו של צ'ינאנו אונואקו במשבצת הסנטר הבכיר בקבוצה.

"אני שמח שהצלחנו לגייס את קייל", אמר המאמן דני פרנקו. "חיפשנו שחקן עם סט יכולות אתלטיות בשני צידי המגרש וניסיון ברמות גבוהות. אני רוצה להודות להנהלה שעשתה מאמץ גדול והצליחה להשלים את העסקה. אנחנו ממשיכים לעבוד על מנת לבנות סגל מגוון ואיכותי".

היו''ר רמי כהן: "אנחנו שמחים על החתמת שם גדול כמו אלכסנדר בקבוצה. זה מראה על המקומות שאליהם אנחנו מכוונים. קייל הוא גם שחקן מוכשר וגם פייטר, שרוצה להצליח בכל משחק. אנחנו מאמינים שישתלב מצוין בפאזל שנבנה ואני מאמין שכמוני, כל קהילת הפועל מחכה לתחילת העונה".

קייל אלכסנדר במדי ולנסיה. Vicente Vidal Fernandez ATPImages, GettyImages
העדיף את הפועל על באיירן. קייל אלכסנדר/GettyImages, Vicente Vidal Fernandez ATPImages

אלכסנדר (26, 2.08) תרם בעונה החולפת 5.7 נקודות ו-3.1 ריבאונדים ב-14.6 דקות למשחק ביורוליג, לעומת 5.4 ו-2.8 בהתאמה ב-14.2 דקות בליגה הספרדית. קודם לכן עבר בפואנלברדה, בג'י-ליג ובליגה הקנדית, ובין לבין הספיק להופיע בשני משחקים במיאמי היט.

לאחר נפילת מועמדותו של טיישון תומאס, שחתם בדרתונה האיטלקית, נשמר הקשר בין סגנית אלופת המדינה לבין ג'יילן הורד, בנוגע לאפשרות שיאריך את חוזהו. נכון לעכשיו הצדדים לא הגיעו לסיכום, אבל מועמדותו עדיין על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully