וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבטות מי יפתח לצד עלי מוחמד, בורדין החמיא: "יש להם איכות בהתקפה"

25.7.2023 / 23:16

מכבי חיפה ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (רביעי, 20:00) מול שריף טירספול בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות כשדגו טרם תרגל הרכב סופי. נאור וג'אבר מתחרים על העמדה, מאמן היריבה: "חזיזה, שרי ופיירו שחקני שעושים את ההבדל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.7/ספורט1

מכבי חיפה תעלה מחר (רביעי, 20:00) על הדשא במולדובה למשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות נגד שריף טירספול. הירוקים מגיעים למשחק החוץ קשה אחרי ה-1:3 על בית"ר ירושלים שהעניק להם את תואר "אלוף האלופים" והכרטיס לחצי גמר גביע הטוטו.

הקבוצה ערכה הערב במולדובה את האימון המסכם כשהמאמן מסיי דגו לא תרגל הרכב סופי עדיין, גם מתוך חשש כי נציגים של היריבה יעקבו אחר האימון, אם כי נראה כי הוא מתלבט באם לפתוח עם 4 או 5 שחקני הגנה, כאשר המטרה היא לחזור עם תוצאה טובה לסמי עופר.

שחקני מכבי חיפה לקראת שריף טירספול. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
רוצים להגיע לגומלין עם תוצאה טובה. שחקני מכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

על פי האימונים האחרונים נראה כי מחמוד ג'אבר או גוני נאור יפתחו בקישור לצד עלי מוחמד, תפקודו של דולב חזיזה יהיה גמיש בהתאם למערך ואילו דיא סבע ופרנזי פיירו יהיו אמונים על המחץ בחלק הקדמי.

הרכב משוער: איתמר ניצן, דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, שון גולדברג, פייר קורנו, מחמוד ג'אבר, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, דיא סבע, פרנזי פיירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רוברטו בורדין, מאמן נבחרת מולדובה. Johann GRODER, GettyImages
החמיא לירוקים. בורדין/GettyImages, Johann GRODER

מאמן היריבה, רוברטו בורדין, החמיא במסיבת העיתונאים למכבי חיפה וראה את המפגש כשווה כוחות: "זה משחק חשוב נגד קבוצה מאוד טובה. אני כבר מכיר את המועדון שלהם טוב מאוד. יש להם הרבה איכות בהתקפה ונצטרך להתכונן לכך בהתאם. הם מגיעים רגע אחרי שהם זכו בסופר-קאפ הישראלי, כך שהמומנטום חיובי. נגיע למשחק בצורה הטובה ביותר שניתן".

אני רואה במכבי חיפה קבוצה טכנית עם פוטנציאל התקפי גדול. חזיזה, שרי ופיירו אלה שחקנים שעושים את ההבדל", הוסיף בורדין. "הקבוצה שלנו מחליפה שחקנים רבים מאוד בכל חלון העברות, ובכל זאת נותרת חזקה, כך שאני לא עוסק בכישלון או אכזבה למה שיהיה אם לא נעבור. אנחנו מתמקדים אך ורק במשחק מחר. מה שיהיה בסיבוב השלישי זה לא דבר שנמצא לנו בראש, יש לנו קרב קשה".

אלופת מולדובה צפויה לעלות במערך של 3-5-2, כשהנריקה לובאנור וג'רום אנגום אמבקלי יהיו צמד החלוצים בחוד של שריף. שחקן ההגנה הקולומביאני, אלחנדרו ארטונדואגה שהגיע לטירספול רק בימים האחרונים, עשוי לערוך הופעת בכורה כשהוא מתחרה על המקום שלו בהרכב המולדבי. שריף מגיעה למשחק אחרי ניצחון 0:3 על פארול קונסנטה הרומנית, זאת לאחר שמחקה פיגור 1:0 מהמשחק הראשון שנערך בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully