וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה שווה את הכסף: הטור של דני דבורין

25.7.2023 / 12:42

אם לחלוץ הצרפתי הציעו 700 מיליון אירו לעונה, כנראה שמגיע לו • הטור של דבורין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.7/ספורט1

עזבו לרגע את השאלה אם קיליאן אמבפה ישחק בעונה הקרובה בקבוצת אל הילל. חישבו רק על ההצעה שהגישה הקבוצה הסעודית: 300 מיליון אירו לפריז סאן ז'רמן ו־700 מיליון אירו לאמבפה, בחוזה לעונה אחת בלבד. עכשיו השאלה היא - האם אמבפה שווה את המחיר?

תשובתי לכך פשוטה וקצרה. אם מציעים לך 700 מיליון אירו לעונה, סימן שאתה שווה את הכסף. מזמן התרגלנו לכך שמחירי השחקנים הטובים עולים משנה לשנה, ושתמיד יהיה מי שמוכן לשלם כדי לזכות ביהלום של ממש. אמבפה הוא כזה, יוצא דופן, בעיקר נוכח העובדה שליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו התבגרו, ואף נטשו את זירת הכדורגל של אירופה.

לגמרי לא בטוח שאמבפה הוא גדול כדורגלני צרפת בכל הזמנים. ריימונד קופה, ז'יסט פונטיין, מישל פלטיני, אריק קאנטונה וזינאדין זידאן נחשבים בעיניי לשחקנים טובים ממנו. אבל קיליאן הוא רק בן 24. עתידו עדיין לפניו ולכן הריצה אחריו אינה צריכה להפתיע איש. כוח הפריצה, מהירותו, ויכולת ההבקעה שלו, מסוגלים להתגבר כמעט על כל הגנה. מדובר בחלוץ עוצמתי, שובר שוויון, שכל מאמן בעולם היה רוצה בו לקבוצה שאותה הוא מדריך.

הקיץ הזה רבו הידיעות על כך שאמבפה יגיע בסופו של עניין לריאל מדריד. ריאל זקוקה לו שכן כרים בנזמה נפרד ממנה לאחר שנים בהן הבקיע למענה שערים חורצי משחק. התחושה היא שיום יבוא, ואולי הוא אף קרוב מתמיד, וקיליאן אמבפה ילבש את מדיה הלבנים. מתמיד היו לריאל מדריד שחקני הכרעה מעולים ואזכיר רק כמה מהם: אלפרדו די סטפנו, פרנץ פושקאש, אמיליו בוטרגניו, הוגו סאנצ'ז, ראול גונזאלס וכריסטיאנו רונאלדו. שחקנים כאלה עושים את ההבדל בין קבוצה טובה לקבוצה גדולה. לכן, ריאל תשמח לקבל את אמבפה בידיים פתוחות. אם לא השנה, אז בשנה הבאה.

בינתיים, נתרגל כולנו איך כותבים מיליארד אירו בספרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully