וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לקו הקדמי: ג'סטין סמית' חתם בהפועל חולון

שחקן הפנים האמריקאי (24, 2.01) יצא לאירופה לראשונה בקריירה. המאמן עמית שרף: "היה בקבוצות מנצחות, הוא חושב קודם כל איך לעזור לקבוצה"

תיקתקנו, 23.7/ספורט1

סגל הזרים החדש המתגבש בהפועל חולון מתחיל לקבל צורה גם בקו הקדמי. אחרי הגארדים סי.ג'יי האריס ואמד קייבר, הסגולים צירפו היום (ראשון) את הפורוורד האמריקאי ג'סטין סמית'.

שחקן הפנים (24, 2.01) גדל כסמול פורוורד, ובמהלך קריירת המכללות שלו עבר הסבה לעמדות הקו הקדמי. בשנתיים האחרונות הוא שיחק בג'י-ליג, בעיקר כסנטר, והעונה אף זכה באליפות עם דלאוור, קבוצת הבת של פילדלפיה, כשהעמיד ממוצעים של 9.6 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק.

מאמן הקבוצה עמית שרף התייחס להחתמתו של סמית': "ג'סטין מגיע אלינו אחרי שהיה בקבוצות מנצחות גם בקולג' וגם בליגת הפיתוח. הוא שחקן שחושב קודם כל על איך לעזור לקבוצה והוא ייתן לנו אתלטיות, ניידות, הגנה על כמה עמדות ויכולת מסירה ברמה גבוהה לשחקן פנים".

ג'סטין סמית'. מתוך ויקיפדיה, אתר רשמי
רזומה מעניין. ג'סטין סמית'/אתר רשמי, מתוך ויקיפדיה

הפועל תצטרך חולון להחתים שחקן פנים נוסף לעמדת הפאוור פורוורד כדי להשלים את מצבת ארבעת הזרים שלה. ייתכן שהיא תצרף זר חמישי שיתלבש בקביעות רק בליגת האלופות, ובכל מקרה מתכננת לרשום ארבעה זרים בסגל למשחקי ליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully