וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו ורפאלוב מתחילים להטביע חותם: "סומכים עליהם"

23.7.2023 / 9:30

שחקני מכבי חיפה מתחברים למאמן, והמהפך מול בית"ר מוכיח שהוא כבר יודע ללחוץ על הכפתורים הנכונים: "עובד בצניעות ובשקט". הקשר הוותיק משפיע "לא רק בחדר ההלבשה". המגעים עם חלאילי יואצו, במועדון כבר מכינים חלופות לצ'אלובה. שיבלי יושאל?

תקציר אלוף האלופים: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:3/ספורט1

שמחה גדולה במכבי חיפה אחרי הניצחון באלוף האלופים. עוד לפני המשחק היה ניתן לחוש כמה חשוב היה למועדון ובעיקר למאמן מסאי דגו לקטוף את התואר ולהתחיל את העונה ברגל ימין. דגו אף העלה את ההרכב החזק שלו, אבל למחצית ירדה מכבי חיפה בפיגור, ובהפסקה דגו ביקש מהשחקנים: "בואו לא נפסיד את התואר הראשון".

ואכן, במחצית השנייה חיפה נראתה הרבה יותר טוב, השלימה מהפך בדרך לניצחון 1:3, וראתה את המאמן חוגג תואר ראשון. "מסאי עובד בצניעות ועושה את הדברים בשקט, אנחנו סומכים עליו", החמיאו במועדון. בסיום נראה המאמן גם רוקד וקופץ מחובק עם שחקניו ורבים מהם מעידים שהחיבור בין המאמן לשחקנים עד כה מוצלח מאוד.

מי שזכה למחמאות גדולות היה ליאור רפאלוב. לא מעט גבות הורמו כשרפאלוב חתם שוב בחיפה ורבים חשבו שמדובר בעוד ליגיונר שחוזר לקראת סוף הקריירה וייכשל. אבל אתמול הקשר הצליח להביא את השינוי במחצית השנייה. "ליאור עושה הרבה דברים בחדר ההלבשה, אבל זה לא אומר שמקצועית הוא לא קיים", סיפרו במועדון. "הוא עדיין שחקן ששיחק מעל עשור ברמות גבוהות מאוד, וגם עכשיו הוא נמצא בכושר טוב".

ליאור רפאלוב ושחקני מכבי חיפה חוגגים אחרי הזכייה, אלוף האלופים. מאור אלקסלסי
עוד ליגיונר שלא יצליח? תחשבו שוב. רפאלוב/מאור אלקסלסי

בסיום ניגשו אנשי הקבוצה לדין דוד וחיזקו אותו אחרי השער שכבש והבישול לשער של ענאן חלאילי שסגר עניין. החלוץ נראה חד מאוד והוביל למהפך ביחד עם רפאלוב וחלאילי. דוד בתמונת ההרכב למשחק ביום רביעי מול שריף טריספול ומקומו ייקבע בעיקר לפי המערך שיחליט דגו לעלות איתו במשחק.

חלאילי ממשיך להיות אחד השמות בחמים בקבוצה. כזכור, הקבוצה החליטה להציע שדרוג לחלוץ הצעיר וכעת ינסו במועדון להאיץ את המגעים על חוזה משודרג שיסיר או לכל הפחות יעלה משמעותית את תג המחיר בסעיף השחרור של השחקן. בחיפה בונים מאוד על חלאילי לקראת העונה הקרובה.

לעומתו, מי ששוב לא נכלל בסגל אתמול הוא חמזה שיבלי. השחקן רשם מחנה אימונים מצויין והיה טוב גם במשחק הראשון מול חמרון ספרטנס כשנכנס כמחליף, אך כבר שני משחקים שהוא לא בסגל ואם המצב יימשך כך, השחקן שנמצא על הכוונת של לא מעט קבוצות בליגת העל צפוי לצאת להשאלה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ענאן חלאילי ושחקני מכבי חיפה חוגגים אחרי הזכייה, אלוף האלופים. מאור אלקסלסי
בונים עליו. חלאילי/מאור אלקסלסי

בחיפה מחכים לתשובה סופית מנת'ניאל צ'אלובה אך כבר מתחילים לבדוק חלופות אחרות. צ'אלובה לא הודיע עד כה לחיפה דבר ובמועדון מחכים לתשובתו הסופית למרות הדיווחים אתמול באנגליה שהעסקה נפלה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully