וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בחדר הכושר: מפתח גוף מת אחרי שמשקולת ריסקה את צווארו

22.7.2023 / 19:45

שרירן מאינדונזיה ניסה להניף משקל של 180 ק"ג, המשקולת נפלה קדימה, שברה את צווארו ופגעה בכלי הנשימה שלו. חברו לחדר הכושר: "הוא תמיד היה זהיר"

תקציר מונדיאל הנשים: ארצות הברית - וייטנאם 0:3/ספורט1

תקרית מזעזעת בחדר כושר באינדונזיה: ג'סטין ויקי, מפתח גוף מבאלי, מת בתאונת הרמת משקולות. הוא היה בן 33 במותו. ויקי התאמן במכון הכושר ועשה תרגילי הנפה עם משקולות של למעלה מ-180 ק"ג. מאחוריו, על מנת לסייע ולשמור עליו, עמד ספוטר שמטרתו להשגיח.

"ויקי לא הצליח להשלים את ההרמה, המשקולת נפלה קדימה, המוט נזרק מכתפיו ונצמד על צווארו וראשו", כך דווח בתקשורת המקומית. המשקל שבר את צווארו והוביל לקריסה של הלב ומערכות הנשימה שלו. הוא הובהל לבית החולים, שם מת מפצעיו.

ג'סטין ויקי, מפתח גוף מאינדונזיה שמת בחדר הכושר. אינסטגרם, the.paradisebali, צילום מסך
ג'סטין ויקי, מפתח גוף מאינדונזיה שמת בחדר הכושר/צילום מסך, אינסטגרם, the.paradisebali

חברו לחדר הכושר ספד לו: "הוא היה חולק ידע על חדר הכושר. תמיד ייעץ לחבריו בחדר הכושר להקפיד להתאמן בבטחה, ולא לנסות להניף מעבר ליכולת".

חדר הכושר "פרדייז באלי" כתב עליו: "ג'סטין היה יותר מסתם מומחה כושר; הוא היה מגדלור של השראה, מוטיבציה ותמיכה בלתי מעורערת. האנרגיה המדבקת שלו והתשוקה האמיתית לעזור לאחרים לשנות את חייהם נגעו בנו עמוקות. באמצעות אינספור אימונים, מילות עידוד והדרכה, הוא הפך לחלק שאין לו תחליף ממסעות הכושר שלנו וממשפחת חדר הכושר שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully