וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנו עשוי לפתוח, סבע ומוחמד ימתינו על הספסל?

מכבי חיפה השלימה את ההכנות לאלוף האלופים (שבת, 20:30, ספורט1). המגן התאמן וכשיר למשחק, אבל בקבוצה מתלבטים אם לסכן אותו לפני שריף. שרי, נאור ורפאלוב צפויים לפתוח, דגו בדילמה בנוגע למערך. אצל בית"ר: ניקולאסקו ותומא לא יפתחו, גוטליב שבקושי התאמן מחוץ לסגל

מחוץ לקווים, 20.7: מכבי חיפה והמגעים עם נת'ניאל צ'אלובה/צילום: אולפן וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי חיפה

מכבי חיפה השלימה את הכנותיה למשחק אלוף האלופים נגד בית"ר ירושלים (שבת, 29:30, ספורט1). על אף הסמיכות למשחק החשוב נגד שריף טירספול ביום רביעי במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, מסאי דגו צפוי לעלות עם הרכב חזק יחסית.

דגו עשוי לערוך ארבעה שינויים ביחס ל-11 שפתחו במשחק הגומלין נגד חמרון ספרטנס, כשדניאל סונדגרן, דולב חזיזה, צ'ארון שרי ופרנזי פיירו מתוכננים לפתוח.

הבשורה החיובית מבחינת הירוקים מגיעה מכיוונו של פייר קורנו, שהתאושש מהפציעה שספג במשחק האחרון נגד המלטזים והתאושש. קורנו חזר לאימונים ועשוי לפתוח בהרכב, אם כי דגו עדיין מתלבט אם לסכן אותו לפני המשחק ביום רביעי.

התלבטות נוספת של המאמן נוגעת למערך. דגו נוטה לפתוח בקו של ארבעה שחקני הגנה, אם כי האפשרות לפתוח עם שלושה בלמים וחמישה שחקני הגנה, עדיין נבחנת.

המשחק ייערך באצטדיון הביתי של הקבוצה, והיציעים צפויים להיצבע בירוק. ניצחון של מכבי חיפה יעלה אותה ישירות לחצי גמר גביע הטוטו.

פייר קורנו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חיפה תהמר עליו בהרכב? קורנו/מאור אלקסלסי

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים עדיין לא מוכנה לאירופה ולליגה, אך תנסה להפתיע. לפחות 10,000 אוהדים בצהוב-שחור צפויים להגיע ולתמוך בקבוצה, כאשר במועדון חוזרים ומבקשים מהקהל להימנע משימוש באבוקות ויצירת אירועים שיגרמו לנזק, כאשר מעבר להפחתת ארבע נקודות בפועל בעקבות אירועי גמר הגביע, לקבוצה יש עונש של שלוש נקודות על תנאי בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות.

בנוגע להרכב הצפוי, יוסי אבוקסיס תרגל היום מערך של שלושה בלמים עם אוראל דגני, אופיר קריאף ועומר קורסיה. בקישור צפויים לעלות דן עזריה, יובל אשכנזי ודור מיכה ובחוד שני חלוצים - פרד פריידיי וירדן שועה. לאורך השבוע תרגל אבוקסיס גם מערך של ארבעה שחקני הגנה, כך שייתכן שקריאף יוסט לקישור. יון ניקולאסקו וטרזייה תומא יחכו על הספסל ואילו מי שלא ייכלל בסגל זהו אדי גוטליב, שעדיין לא כשיר מכיוון שהצטרף לאימונים השבוע.

בבירה רוצים לנסות ולהפתיע את מכבי חיפה, אך מודעים לכך שהקבוצה עדיין אינה מוכנה מקצועית ושעבורם יהיה זה גם סוג של משחק הכנה לקראת פאוק סלוניקי ביום חמישי במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג, משחק בו בית"ר ירושלים תנסה לחזור עם תוצאה שתשאיר סיכוי לגומלין בטדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: חיפה
קהל: 27953

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully