וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אברמוב מנסה להשאיר את תומא, שועה וניקולאסקו"

21.7.2023 / 12:58

בריאיון לרדיו ירושלים, מאמן בית"ר חשף מדוע הקשר לא מעוניין להישאר, התייחס למצבם של שחקני ההתקפה והודה: "אורי דהן מאוד רוצה לחזור". גוטליב לא ישותף מול מכבי חיפה באלוף האלופים, קורסיה מתוכנן לפתוח במערך של שלושה בלמים (שבת, 20:30, ספורט1)

תקציר: בית"ר ירושלים - אפואל ניקוסיה 1:2/ספוכט1

בית"ר ירושלים עדיין לא מוכנה לאירופה ולליגה, אך תנסה להפתיע את מכבי חיפה מחר במשחק "אלוף האלופים" בסמי עופר (שבת, 20:30, ספורט1).

לפחות 10,000 אוהדים בצהוב-שחור צפויים להגיע ולתמוך בקבוצה, כאשר במועדון חוזרים ומבקשים מהקהל להימנע משימוש באבוקות ויצירת אירועים שיגרמו לנזק, כאשר מעבר להפחתת ארבע נקודות בפועל בעקבות אירועי גמר הגביע, לקבוצה יש עונש של שלוש נקודות על תנאי בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות.

ירדן שועה, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
אמור לפתוח. שועה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בנוגע להרכב הצפוי, יוסי אבוקסיס תירגל היום מערך של שלושה בלמים עם אוראל דגני, אופיר קריאף ועומר קורסיה. בקישור צפויים לעלות דן עזריה, יובל אשכנזי ודור מיכה ובחוד שני חלוצים - פרד פריידיי וירדן שועה. לאורך השבוע תירגל אבוקסיס גם מערך של ארבעה שחקני הגנה, כך שייתכן שקריאף יוסט לקישור. יון ניקולאסקו וטרזייה תומא יחכו על הספסל ואילו מי שלא ייכלל בסגל זהו אדי גוטליב, שעדיין לא כשיר מכיוון שהצטרף לאימונים השבוע.

בבירה רוצים לנסות ולהפתיע את מכבי חיפה, אך מודעים לכך שהקבוצה עדיין אינה מוכנה מקצועית ושעבורם יהיה זה גם סוג של משחק הכנה לקראת פאוק סלוניקי ביום חמישי במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג, משחק בו בית"ר ירושלים תנסה לחזור עם תוצאה שתשאיר סיכוי לגומלין בטדי.

בתוך כך, הבוקר אבוקסיס התראייין ל"רדיו ירושלים" והתייחס לאורי דהן: "אורי דהן מאוד רוצה לחזור לבית"ר, הוא התחבר מאוד למועדון ומצא את עצמו מקצועית, אם הוא יגיע נוותר על בלם זר, אך בשלב הזה, כל עוד מכבי חיפה לא תצרף שחקן הגנה, להערכתי הוא לא ישוחרר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עומר קורסיה, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בתמונת ההרכב. קורסיה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

על אבישי כהן הוסיף: "אני אוהב אותו כשחקן וברמה האישית, אבל דברים לא הסתדרו. הציעו לו כמעט פי שניים יותר, המו"מ לא צלח, אנחנו התקדמנו והחתמנו את בן ביטון. האם זה ישתנה? יכול להיות שאם עמית כהן יעזוב תהיה אפשרות להחזיר אותו, אבל אני לא יכול להתחייב".

בנוגע לשועה, תומא וניקולאסקו אמר אבוקסיס: "ברק עושה מאמצים להשאיר את שלושתם בקבוצה וזה לא פשוט, כל אחד עם בעיה וסיטואציה אחרת - תומא ואשתו שלא רוצה להיות כאן, ניקולאסקו שרוצה אירופה, אבל כרגע זה קצת נתקע והוא איתנו, וגם ירדן. לכולם גם חוזה לעונה אחרונה והמועדון רוצה שיחתמו על חוזים חדשים. מה יהיה אם לא יחתמו? זה דברים שצריך לשאול את ברק, אני לא מתעסק בזה".

ובנושא אחר: לפי השיחות עם אנשי א.א.ק אתונה בנוגע לליוואי גרסיה, בירושלים מבינים כי בשלב זה המועדון מסרב למכור את השחקן, וייתכן שיוצע לבית"ר למכור את חלקה בכרטיס תמורת סכום של 2-2.5 מיליון יורו בתקופה הקרובה. בשלב זה א.א.ק רוצה את השחקן למוקדמות ליגת האלופות ודוחה כל הצעה עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully