וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "נצטרך להביא מחליפים טובים במקום אספרייה וניקולאסקו"

20.7.2023 / 10:15

מאמן בית"ר ירושלים לקראת אלוף האלופים נגד מכבי חיפה (שבת, 20:30, ספורט1): "כרגע יון פה ואנחנו נשתמש פה, אבל בכדורגל שחקנים רוצים להרוויח יותר ולהתקדם". קריאף: "סיימנו עונה עם תואר ונרצה לפתוח עם תואר נוסף"

אוהדי בית"ר ירושלים באימון/פרטי

בית"ר ירושלים עוד רחוקה מלהיות מוכנה לעונת 2023/24, אבל יוסי אבוקסיס ואופיר קריאף הצהירו הבוקר (חמישי) שמחזיקת גביע המדינה תגיע לכרמל במטרה לנצח את מכבי חיפה ולזכות בתואר הראשון של העונה כאשר השתיים ייפגשו במסגרת "אלוף האלופים" (שבת, 20:30, ספורט1).

אבוקסיס אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "אנחנו אחרי עונה מאוד קשה וכשנדע את הסגל הסופי שלנו נוכל לדבר על המטרות. אנחנו צריכים להיות מאוד מציאותיים ולא פנטזיונרים, אנחנו נדע איך להתנהל על פי הסגל הסופי שלנו. כרגע אנחנו עוד בונים את הקבוצה ורוצים לצרף שלושה או ארבעה שחקנים משמעותיים להרכב. אחרי שנעשה את זה נוכל לדבר יותר על העונה הזו".

יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. מאור אלקסלסי
בינתיים הוא כאן וצפוי לשחק בשבת ניקולאסקו/מאור אלקסלסי

אבוקסיס הרחיב בנוגע לשינויים בסגל: "אני רוצה להודות לדנילו אספרייה על שנה מופלאה שהוא עשה, אני לא שוכח לו שהוא הגיע לכאן בלי חוזה ושיחק איתנו בלי חוזה בגביע הטוטו - אני באמת אוהב אותו ומודה לו. לגבי יון ניקולאסקו, זה ידוע שיש מו"מ ושהוא רוצה להתקדם - כרגע הוא פה ונשתמש בו כל עוד הוא פה, אבל נצטרך לדעת להביא מחליפים טובים לחלק הקדמי. אין מה לעשות, בכדורגל שחקנים עוזבים, רוצים להתקדם ולהרוויח יותר והתפקיד שלנו הוא להכין את הקבוצה לעונה הבאה. בית"ר ירושלים זה מועדון שתמיד רוצה להיות הכי טוב ולהיות למעלה, אבל צריכים להיות מציאותיים ולדעת שזה לא פשוט מול התקציבים של שלוש הקבוצות הראשונות בטבלה. אנחנו בפיגור מבחינת זמנים והדברים דחוקים, אבל לפנינו עונה ארוכה ונצטרך שחקנים טובים".

לסיום אמר המאמן לקראת שבת: "מכבי חיפה עברה שינויים וכמובן שגם אנחנו עברנו. הם התחילו לפנינו את העונה, אבל זה משחק אחד שיימשך 90 דקות ובמשחק אחד הכל אפשרי. לא נוותר על התואר".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים בחימום. מאור אלקסלסי
"סיימנו את העונה עם תואר ואשמח לפתוח עונה עם תואר". קריאף/מאור אלקסלסי

אופיר קריאף הוסיף: "סיימנו את העונה עם תואר ואשמח לפתוח את העונה הזו עם תואר. מחכה לנו משחק לא פשוט נגד מכבי חיפה, במיוחד כשזה בסמי עופר, אבל נקווה לכדורגל טוב ומהנה לקהל והלוואי שנצליח לזכות בתואר. יש עוד הרבה זמן לתחילת העונה ואני מאמין שתהיה לבית"ר קבוצה תחרותית וטובה".

על הורדת ארבע הנקודות בליגה אמר: "זה מאוד פגע בנו ואיכזב אותנו כי הליגה היא הלחם והחמאה שלנו, אבל זה מצב נתון ואנחנו נצטרך לעבוד קשה ולנסות להתמודד עם הסיטואציה בצורה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully