וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "חשוב לנו לזכות באלוף האלופים, אוי ואבוי אם נקל ראש"

20.7.2023 / 10:00

מאמן מכבי חיפה צפוי לבצע שינויים בהרכב לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים (שבת, 20:30, ספורט1): "מבחינתי כרגע המשחק נגד שריף טירספול לא קיים". רפאלוב: "צריכים שהבית שלנו יהיה מבצר, שאף קבוצה לא תגיע לפה ותאמין שהיא יכולה לעשות משהו"

תקציר: מכבי חיפה - חמרון ספרטנס 1:2/ספורט1

מכבי חיפה עברה בהצלחה את סיבוב המוקדמות הראשון בליגת האלופות נגד חמרון ספרטנס וכבר ביום רביעי תתארח במולדובה אצל האלופה המקומית שריף טירספול, אבל עוד קודם לכן האלופה יכולה לזכות בתואר ראשון לעונת 2023/24 כאשר תארח בשבת את בית"ר ירושלים במשחק "אלוף האלופים" (20:30, ספורט1).

מסאי דגו יבצע מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח והתקשה מול אלופת מלטה ולקראת המשחק בשבת אמר: "זה משחק מאוד חשוב גם בשבילי וגם בשביל השחקנים. ברגע שהשופט שרק לסיום מול חמרון, שון גולדברג כבר דיבר איתי על המשחק בשבת. יש לנו עוד משחק ברביעי, אבל 'אלוף האלופים' הוא גמר אמיתי מול יריבה חזקה שזכתה בגביע המדינה".

מסאי דגו עם שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
תואר ראשון על הפרק. דגו ושחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

דגו גם נשאל אם לדעתו בית"ר ירושלים נחלשה משמעותית הקיץ והשיב: "כשנגדך משחקים דור מיכה, פרד פריידי, יון ניקולאסקו וירדן שועה אי אפשר לומר שזו לא קבוצה טובה. אוי ואבוי אם נקל ראש ונחשוב שאנחנו באים לטיול. זה משחק מול קבוצה חזקה ומאמן שהוא שועל קרבות, אני מקווה שננצח. בית"ר אחרי מחנה אימונים ומשחקי אימון ובסוף זה גמר, מי שיבוא יותר מוכן ויותר אגרסיבי ינצח".

על ההרכב המתוכנן הוסיף המאמן: "עשיתי רוטציה גם במשחק האחרון וגם בשבת נעשה כמה שינויים, אבל מבחינתי כרגע המשחק באירופה לא קיים ורק המשחק מול בית"ר בראש שלי. מבטיח שנגיע מוכנים. אני רוצה להתחיל את העונה ברגל ימין, כמו שעשינו באירופה. זה תואר שמאוד חשוב למועדון וכשאתה מנצח אתה מגיע עם ביטחון למשחקים הבאים".

בנוסף לדגו היה זה גם ליאור רפאלוב שהתראיין והוסיף לקראת בית"ר: "זה מועדון גדול בכדורגל הישראלי ותמיד יש מאבקים מולם, בטח כשיש תואר על הפרק. 'אלוף האלופים' זה משחק מרתק ובית"ר תגיע עם המון אנרגיות, אבל אנחנו צריכים שהבית שלנו יהיה מבצר, שאף קבוצה לא תגיע לפה ותאמין שהיא יכולה לעשות משהו".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"כולם יודעים מה הדרישות והציפיות ממכבי חיפה". רפאלוב/מאור אלקסלסי

הקשר גם הוסיף על לוח המשחקים העמוס בשלב כה מוקדם של העונה: "אנחנו צריכים להיות מוכנים לשלושה משחקים בשבוע. אני מחכה בציפייה גדולה למשחק כדי להניף עוד תואר. אליפות רביעית? לא יודע לומר מה יהיה בהמשך, אבל יש פה שחקנים איכותיים ולדבר עכשיו על סוף העונה זה רחוק מדי. כולם יודעים מה הדרישות והציפיות ממכבי חיפה".

בנושא אחר: במכבי חיפה התגאו הבוקר כאשר בסקר שפורסם על ידי מדד המותגים של גלובס, הקבוצה זכתה במירב הקולות בקרב הציבור בתור המותג החזק ביותר בכדורגל הישראלי. הירוקים זכו ל-31 אחוז מהקולות לעומת 23 אחוז שקיבלה מכבי תל אביב. קבוצת הספורט החזקה ביותר בכל הנוגע לגודל המותג היא מכבי תל אביב בכדורסל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully