וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נת'ניאל צ'אלובה עזב את הארץ, מכבי חיפה מחכה לתשובה סופית

19.7.2023 / 19:58

הירוקים מחזיקים אצבעות שהקשר האחורי האנגלי ישתכנע לחתום בשורותיהם. לשחקן, שחזה במשחק נגד חמרון, יש הצעה נוספת

תקציר: מכבי חיפה - חמרון ספרטנס 1:2/ספורט1

נת'ניאל צ'אלובה, שנמצא במגעים עם מכבי חיפה, עזב הערב (רביעי) את ישראל לאחר ששהה בארץ לטובת התרשמות. האלופה מחכה לתשובה סופית מהאנגלי ומקווה שיחליט לחתום בשורותיה.

הקשר האחורי בן ה-28 חזה אמש במשחק בו ניצחו הירוקים 1:2 את חמרון ספרטנס לעיני אצטדיון מלא במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, והתרשם מאוד. עם זאת, כפי שנכתב כאן הבוקר, במכבי חיפה חוששים משתי סיבות: צ'אלובה מחזיק בהצעה נוספת מקבוצה בליגת המשנה האנגלית, ובנוסף התלונן על החום בישראל בפעם הקודמת שביקר כאן. בתקשורת הבריטית התייחסו למעבר כאל עובדה מוגמרת.

נת'ניאל צ'אלובה במדי פולהאם. Visionhaus, GettyImages
ישתכנע לחתום במכבי חיפה? נת'ניאל צ'אלובה/GettyImages, Visionhaus

צ'אלובה ערך 13 הופעות בצ'מפיונשיפ במדי ווסט ברומיץ' מאז שהגיע אליה בחודש ינואר האחרון מפולהאם, כאשר במדי הקוטג'רס בפרמיירליג קיבל 10 דקות בלבד בחצי הראשון של העונה. צ'אלובה הוא תוצר מחלקת הנוער של צ'לסי, ואף ערך 15 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת. בעבר שיחק גם במדי ווטפורד, נאפולי, רדינג, מידלסברו, נוטינגהאם פורסט וברנלי. ב-2017 הוא עבר ניתוח בברך שהשבית אותו כמעט לשנה, מה שעצר משמעותית את ההתקדמות שלו.

ברזומה יש לו גם הופעה אחת וקצרה במיוחד בנבחרת אנגליה הבוגרת. היא הגיעה באוקטובר 2018 במסגרת ליגת האומות מול ספרד, כאשר הוא נכנס כמחליף בדקה ה-90 בניצחון 2:3. הוא ערך 40 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של אנגליה, מה שמציב אותו במקום השני בכל הזמנים אחרי ג'יימס מילנר, לו יש 46.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully