וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוחלים למשחק העונה

10.3.2003 / 21:55

הפועל ת"א ניצחה את אשדוד 0:1, אבל כמו שהצמרת נראית לאחרונה, אולי מוטב לא להעניק השנה כתר אליפות? אפק, שהיה פחות גרוע מחבריו, כבש את השער

סוף שבוע מביש למדי עבר על שלישיית המתיימרות לכתר האליפות. שלושתן התקשו מאד מול יריבות מהתחתית, ואף ששתי הבכירות (מכבי חיפה והפועל תל אביב) ניצחו בסופו של דבר, הרי שהדרך בה עשו זאת ממש לא מעוררת תיאבון לקראת "משחק העונה" בין שתיהן, בשבת.

ההתחלה הערב דווקא היתה מבטיחה, כשעמרי אפק, שפתח בהרכב במקום בלילי, כבש בבעיטה יפה לפינה כבר בדקה השביעית. אבל מאותו רגע ראינו משחק חלש ביותר, שהגיע לכדי מבוכה ככל שהתקדם.

שיא הביזיון היה לקראת סוף המשחק, כשהאדומים (הטוענים לאליפות, למי ששכח) בזבזו זמן בכל הזדמנות כמו קבוצת תחתית שבמקרה גנבה ניצחון. הנעת הכדור של הפועל עד הרחבה דווקא היתה סבירה, אבל שני החלוצים שלה (קלשצ'נקו שפתח ובלילי שעלה במחצית השניה) היו פשוט איומים. באשדוד ניסו, אבל גם להם אין מה למכור.

מחצית ראשונה

תומר זלצר, אתר ספורט 5, מביא את פרטי השעמומון:

עקב פציעתו של שמעון גרשון, העביר דרור קשטן את גאבור הולמאי לשחק במרכז ההגנה של הפועל והעלה את שי אבוטבול הצעיר בהרכב הפותח. הפועל עלתה ליתרון כבר בדקה השביעית: אנטבי מסר כדור קצר לעומרי אפק שמ-25 מ' הניף רגל ובעט כדור אדיר שהכניע את יניב בן ישי, 0:1 להפועל.

בדקה ה-14 הגביהה אשדוד כדור לרחבת ת"א, דניס אונישנקו הרחיק לא טוב והכדור הגיע לאושרי אלפסי שניסה להגביה כדור מסוכן לרחבה, אך יצא החוצה.

בדקה ה-25 קיבל שי הולצמן כדור בתוך רחבת ה-16 של הפועל: החלוץ תעתע בשחקן הגנה אדום ושחרר ספק בעיטה ספק מסירת רוחב שחמקה החוצה. בדקה ה-35 יצאה ת"א להתקפה יפה: אחרי הנעת כדור יעילה הגיע הכדור לעומרי אפק באגף ימין של רחבת אשדוד, אך אפק מסר כדור רוחב לא מדויק שאפשר להגנת אשדוד להרחיק.

ההזדמנות הטובה ביותר של ת"א לעלות ל-0:2 היתה בדקה ה-39: רמי חליס הגביה לרחבה מאגף ימין, עומרי אפק הקדים את יניב בן ישי והצליח לנגוח מעליו כדור ששפשף את משקוף שערה של אשדוד ויצא החוצה.

מחצית שניה

בדקה ה-52 ביצע אלישע לוי חילוף כפול התקפי בשורות אשדוד: רוברט רגבר ומשה אוחיון החליפו את שרון עמר ודוד רביבו. בדקה ה-55 יצאה הפועל ת"א להתקפה מתפרצת בסיומה בעט סלים טועמה כדור שטוח שנקלט ע"י בן ישי.

בדקה ה-66 ערכה הפועל ת"א חילוף: החלוץ פיני בלילי נכנס במקום הקשר שי אבוטבול. משה אוחיון, שנכנס באשדוד בדקה ה-50, נפגע ברגלו והוחלף בדקה ה-66 ע"י חנן פדידה ואשדוד עברה לשחק במערך של שני חלוצים.

בדקה ה-69 הגיע כדור קרן של אשדוד אל בלגויה מילבסקי, שבעט כדור חזק מ-16 מטר ורמי חליס הרחיק בנגיחה מקו השער. כעבור דקה הגיע חנן פדידה להזדמנות טובה כשבעט מ-17 מ' כדור שטוח שנקלט ע"י אלימלך.

בדקה ה-71 הצליח רמי חליס לחטוף כדור בתוך רחבת אשדוד, אך שחרר בעיטה חלשה ברגל שמאל שלא איימה על השער. בדקה ה-74 וה-76 ביצע קשטן שני חילופים נוספים בת"א כשהכניס את אבי כנפו ואיל בן עמי במקום סרגיי קלשנקו וסלים טועמה .

בדקה ה-78 יצאה ת"א להתקפה מתפרצת: פיני בלילי הוליך את ההתקפה ומסר כדור לאיל בן עמי שמ-16 מ' בעט כדור שחלף שני מטרים מעל שערו של בן ישי. בדקה ה-83 ניסה את כוחו אלון חזן בבעיטה חזקה מ-18 מ', אך הכדור חלף מספר מטרים מעל שערו של אלימלך. בדקה ה-86 הדף יניב בן ישי שתי בעיטות מסוכנות של עומרי אפק ופיני בלילי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הרכבים

ההרכב של הפועל ת"א: אלימלך, חליס, הולמאי, חלפון, אנטבי, אונישנקו, אובקסיס, אבוטבול (בלילי, 65), טועמה (בן עמי, 76), אפק, קלשנקו (כנפו, 74)

ההרכב של מ.ס. אשדוד: בן ישי, טובול, אלקריף, ביליץ', מילבסקי, רביבו (אוחיון, 52) (פדידה, 67), אלפסי, עמר (רגבר, 52), חזן, אלמושנינו, הולצמן

"הרבה קבוצות צמרת לא משחקות טוב"

יוסי אבוקסיס אמר בסיום לערוץ 10: "ראיתי הרבה קבוצות צמרת שלא משחקות טובות לכל אורך העונה. אשדוד באו להלחם כדי להישאר בליגה. הנצחון הוא יותר חשוב מהכל".

אלישע לוי, מאמן מ.ס. אשדוד, אמר בסיום: "בחצי השני שיחקנו מאד תוקפני והעזנו. בכל מקרה, כדי לנצח צריך לשחק ככה. חבל שפתחנו את המשחק לא טוב. אני יכול להיות מרוצה מזה שהשחקנים שיחקו באומץ ועשו את כל מה שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully