וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפתח הביתי של רפאלוב ודגו: הטור של דני דבורין

18.7.2023 / 12:59

הערב (ג') שוב יגיעו הירוקים לאצטדיונם כדי להשלים ניצחון כפול על אלופת מלטה • הטור של דבורין

מסיבת העיתונאים הראשונה של מסאי דגו כמאמן מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

הסיפתח הבייתי האירופי של אוהדי מכבי חיפה, הערב (ג') ב־20:00, יהיה שונה לחלוטין מהביקור האחרון שקיימו כאן קבוצות פריז סאן ז'רמן, בנפיקה ויובנטוס, במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. אבל עת לכל דבר, ואלופת ישראל תשלים היום בהצלחה את משימתה הראשונה העונה, על חשבונה של חמרון, אלופת מלטה.

העובדה שמכבי חיפה כבר ניצחה בתוצאה 0:4 במלטה, אולי מעניינת פחות את אוהדיה. הם ימלאו את יציעי סמי עופר לאחר פגרה ארוכה, שהגבירה אצלם את הגעגועים למגרש. הפעם יראו על כר הדשא את ליאור רפאלוב, שבגיל 37 חזר הבייתה, ולצידו את דיא סבע, שאתמול חתם בקבוצה על חוזה לחמש שנים. דיא הגיע אליה בינואר השנה, בעיצומה של הליגה, ולפיכך הוא כבר סיים את תקופת ההתאקלמות בשורותיה ואמור לשחק העונה טוב יותר.

בואו של רפאלוב יעניק לה מנהיגות, שאיפיינה את משחקיו בליגה הבלגית. יש לו את היכולת להבקיע, למסור, ובעיקר לעשות את השחקנים שלצידו טובים יותר. לא פעם התייחסתי לכך שנבחרת הכדורגל של ישראל שגתה בעבר, כאשר לא ראתה בו שחקן מוביל, ולמעשה ויתרה עליו ללא שום סיבה הגיונית.

לשיתוף הפעולה בין ליאור לדיא יכולה להיות חשיבות גדולה, וזאת נוכח עזיבתו של עומר אצילי, שהיה ספק השערים המרכזי של הקבוצה. לא פשוט למצוא מבקיע ברמתו, אך זו המציאות שחיפה הירוקה חייבת להכיר בה.

יתרון החוץ המשכנע, 0:4 מהמשחק הראשון, יוריד הערב לחץ מכדורגלני מכבי חיפה. ובכל זאת, עליהם לשחק במלוא הרצינות, גם כדי להראות ברבים שהתשוקה לניצחונות ולהישגים עדיין קיימת אצלם. הם הרגילו אותנו לכדורגל שוטף ומהנה, ועליהם להמשיך באותה הדרך.

ולא ששכחתי את מסאיי דגו. מאמנה החדש יודע שרבים סקרנים לדעת כיצד ינהיג את הקבוצה. דבר לא פשוט לעשותו, לאחר שזכתה, בהדרכתו של ברק בכר, בשלוש אליפויות רצופות. דגו קיבל את הזדמנות חייו, ועכשיו הגיע הזמן להראות ברבים את יכולתו כמאמן של קבוצה אלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully