וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפי מסוכן: אוהד הצטלם עם רוכבי הטור דה פראנס וגרם לתאונת שרשרת

17.7.2023 / 8:44

אדם נדחף למסלול מרוץ האופניים הצרפתי בניסיון להשיג תמונה עם הפלוטון וגרם להתרסקות מרובת פצועים. בקבוצות הרכיבה דורשים מהמארגנים הרחקה וקנס משמעותי

מחוץ לקווים, 16.7/מערכת וואלה!

הקטע ה-15 של הטור דה פראנס הגיע אתמול (ראשון) לאזור מון בלאן, מה שמבטיח בימים הבאים הרבה עליות בסביבה ההרית של צרפת. מרוץ האופניים הצרפתי המשיך קרב צמוד בצמרת, אבל מה שכולם יזכרו מהקטע של אמש היא התאונה הביזארית שהתרחשה בעקבות אוהד.

המרוץ מתאפיין בכל שנה בחובבי אופניים ומטיילים המצטרפים לחוויה הספורטיבית כשהם נמצאים בצדי הכבישים, מחכים עם דגלים, שלטים ובקבוקי מים לעידוד הרוכבים. בעבר כבר היו פריצות של חלק מהעומדים בצדי הכביש, אך במהלך הקטע ה-15 של הטור, אוהד ניסה לצלם תמונת סלפי יחד עם הרוכבים וגרם לתאונה גדולה עם מספר רוכבים פצועים כשספ קוס התרסק ראשון.

מיד אחרי שקוס נפל, רוכבים רבים מהפלוטון התרסקו יחד איתו ונפצעו במה שגרם לעצירה זמנית של חבישת הפצעים והחלפת גלגלים ואופניים. כעת, דורשים ממארגני המרוץ לזהות מי האוהד, להרחיקו ולקנוס אותו בצורה משמעותית.

תאונה טור דה פראנס. רויטרס
פצע רוכבים רבים וגרם לעצירת הפולוטון. התאונה בצרפת/רויטרס

במרוץ של 2021 פרצה למסלול הטור אישה אשר גרמה לתאונה גדולה של רוכבים, נקנסה ב-1000 ליש"ט ונאלצה לשלם גם לארגון רוכבי האופניים של צרפת. מלבד אותה ענישה, בצרפת רואים בפריצות כאלה כעבירה חמורה, כשנציגי התביעה עשויים להגיש תביעה של 4 חודשים כלא על תנאי יחד עם הרחקות מאזורים בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully