וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוקבים ולא שקטים": פגישה חריגה בין אופ"א לראשי מכבי חיפה

16.7.2023 / 10:30

אנשי אופ"א יזמו שיחה בעקבות התנהלות האוהדים הירוקים במשחקיה האחרונים בחו"ל, ובראשם האירועים במלטה. הארגון התריע בפני עונשים קשים אם האירועים יחזרו, ההערכה: המועדון יספוג עונש כלכלי כבד ומשחקים ללא קהל חוץ

אוהדי מכבי חיפה משליכים אבוקה ליציע של חמרון ספרטנס/ספורט1

נציגי אופ"א יזמו פגישה חריגה עם ראשי מכבי חיפה בנוגע להתנהלות הקהל במשחקי הקבוצה בחו"ל. בפגישה, כך נודע לוואלה! ספורט, שוחחו אנשי אופ"א על אירועים קודמים, בין היתר הדלקת אבוקות במשחקי החוץ בעונה שעברה במסגרת ליגת האלופות באירופה וכן לגבי אירועים נוספים בהם היה מעורב הקהל הירוק. השיא מבחינת אנשי אופ"א היה כמובן האירוע במלטה, במסגרתו מלבד אבוקות שנזרקו אל כר הדשא נזרקה אבוקה לעבר יציע האוהדים המלטזים.

באופ"א הבהירו לירוקים שלא יסבלו התנהגויות דומות ודרשו מראשי המועדון להביא לסדר בכל הנוגע לעניין הקהל. לפי גורם המעורה במתרחש באופ"א, הפגישה הייתה נוקבת מאוד ונציגי אופ"א התריעו מפני עונשים קשים מאוד אם ההתנהגות תמשיך באותה צורה. גורם במכבי אישר את דבר הפגישה לוואלה! ספורט: "הם אכן נשמעו נוקבים מאוד ולא שקטים".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
לא רק כדורגל היה במלטה. מכבי חיפה חוגגים מול חמרון/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

הפגישה החריגה יש לציין הגיעה ביוזמת אופ"א לפני הדיון בבית הדין כאשר ההערכה לאור הפגישה היא שהירוקים יספגו עונש כלכלי כבד וכן ככל הנראה כמה משחקים ללא קהל חוץ. בחיפה הבהירו שהם עושים הכל כדי למנוע התנהגות זו וציינו בפגישה את ההרחקות של אוהדים על בסיס קבוע ממשחקי הקבוצה, כמו גם העובדה שהמגרש מלא באוהדים בכל משחק ומרבית הקהל באופן מוחץ מתנהג בצורה מופתית.

כמו כן הזכירו ראשי חיפה לנציגי אופ"א את התשבוחות על הארגון במשחקי ליגת האלופות בעונה החולפת. הירוקים מקווים מאוד שהעונש שיושת עליהם ייגמר במימוש העונש על תנאי ושהקהל הירוק יוכל להמשיך ולהגיע למשחקי החוץ באירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully