וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורמים נשים: ניצחון היסטורי לישראל באליפות העולם

16.7.2023 / 8:50

הנבחרת פתחה את ההופעה הראשונה בתולדותיה באליפות העולם עם 6:17 על קזחסטן. סטרוגו, יעקבי ובוגצ'נקו הבקיעו ארבעה שערים כל אחת

נבחרת הנשים של ישראל בכדורמים ניצחה 6:17 את נבחרת קזחסטן הבוקר (ראשון) במסגרת המשחק הראשון של שלב הבתים באליפות העולם שנערכת בעיר פוקואוקה שביפן. מדובר בניצחון היסטורי לנבחרת הישראלית, לה זו הופעה ראשונה אי פעם באליפות העולם.

ישראל פתחה את המשחק מצוין כאשר עלתה ליתרון מהיר משערים של מריה מיה בוגצ'נקו ושל שונית סטרוגו. הקזחיות הצליחו לצמק את התוצאה ולאחר מכן שערים של עלמא יעקבי, ורוניקה קורדונסקייה, אחד נוסף של סטרוגו ושניים של קזחסטן העלו את הנבחרת ליתרון 3:5 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני שער בודד של הקזחיות אל מול שערים נוספים של קורדונסקייה, בוגצ'נקו, הילה פוטוריאן, יעקבי (צמד) וסטרוגו קבעו 4:11 לישראל במחצית.

המחצית השנייה נפתחה עם שני שערים של קזחסטן שצימקו את התוצאה. שער רביעי במשחק של סטרוגו ושער רביעי של יעקבי החזירו את ישראל ליתרון מבטיח, 6:13 בתום הרבע השלישי. בוגצ'נקו (צמד), דר מנקרמן ויהב פרקש הגדילו את ההפרש הישראלי ברבע האחרון ובסיום 6:17 לשחקניות של דימיטריס מברוטאס. עלמא יעקבי נבחרה ל-MVP של ההתמודדות.

נבחרת ישראל נגד קזחסטן באליפות העולם בכדורמים. איגוד הכדורמים בישראל, אתר רשמי
ניצחון היסטורי/אתר רשמי, איגוד הכדורמים בישראל

הבקיעו לישראל: שונית סטרוגו (4), עלמא יעקבי (4), מריה מיה בוגצ'נקו (4), ורוניקה קורדונסקייה (2), הילה פוטוריאן, דר מנקרמן, יהב פרקש.

המשחק הבא של ישראל יתקיים בשעה 4:30 (שעון ישראל) בלילה שבין שני לשלישי מול אלופת אירופה ספרד.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully