וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פיצוץ המעבר לזוריה: נועם בן הרוש חתם לעונה בהפועל חיפה

16.7.2023 / 8:24

המגן הימני (18) שהיה על סף חתימה בקבוצה האוקראינית יישאר בכרמל, בחוזה עם אופצייה לעוד שנתיים. ייצא למחנה האימונים

שלמה וייס בתכנית "מחוץ לקווים", מהדורת ה-13.7, על העמדת מכבי חיפה לדין באופ"א/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי שפוצץ המעבר שלו לזוריה לוהנסק האוקראינית, נועם בן הרוש חתם הבוקר (ראשון) לעונה בהפועל חיפה עם אופציה לשנתיים נוספות ויצטרף למחנה האימונים בלטביה, אליו תצא הקבוצה של רוני לוי מחרתיים. המגן הימני היה חלק מסגל נבחרת הנוער שסיימה במקום השלישי במונדיאליטו בחודש שעבר.

בן הרוש, שבעונה שעברה הצטרף לקבוצת הנוער של הפועל חיפה וגם ערך שלוש הופעות במדי הקבוצה הבוגרת, יצא ביום רביעי האחרון לפולין שבה ערכה זוריה לוהנסק את מחנה האימונים שלה, זאת אחרי שסיכם את תנאיו בקבוצה. אלא שרגע לפני החתימה, האוקראינים עדכנו אותו שבניגוד לתכנון הראשוני, המשחקים יתקיימו בעיר הבירה קייב ולא בלבוב שנמצאת על גבול פולין, הרחק מאזור הלחימה. לאחר התלבטות, החליט השחקן לוותר על ההצעה מתוך אי רצונו לגור בעיר שסופגת הפצצות מצבא רוסיה.

יואב כץ ניהל את המשא ומתן מול סוכנו של בן הרוש (18), שחר גרינברג. "עקבתי בעונה שעברה אחרי קבוצת הנוער ובפרט אחרי נועם, והתרשמתי מיכולותיו ומהפוטנציאל הגדול שבו. אני שמח שנועם ממשיך איתנו והוא יהיה חלק מהדור החדש והצעיר של שחקני הבית של המועדון בקבוצה הבוגרת", אמר הבעלים.

צחי נקש שמוביל את מחלקת הנוער הוסיף: "אני מודה לבעלים יואב כץ שעשה מאמצים גדולים להחתים את נועם בן הרוש. החתמתו של נועם מהווה בשורה גדולה למחלקת הנוער שהולכת ותופסת תאוצה. נמשיך לפעול עם הצוות המצוין של מחלקת להכשיר שחקנים לקבוצה הבוגרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully