וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה טיישיירה וסמואל בראון חתמו בהפועל פתח תקוה

13.7.2023 / 13:01

הבלם הפורטוגלי בן ה-29 חתם לשנתיים אחרי שסיים חוזה בא.א.ל לימסול, קרית שמונה השאירה לעצמה 50 אחוז מהעברה עתידית של הקשר שחתם לעונה

היילייטס דנילו אספרייה בית"ר ירושלים/ספורט1

הפועל פתח תקוה השלימה הערב (חמישי) חיזוק זר נוסף, כאשר אנדרה טיישיירה הפורטוגלי חתם לשנתיים. הבלם הגיע בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בא.א.ל לימסול הקפריסאית, שם שימש כקפטן. הוא הפך לזר הרביעי של העולה החדשה לליגת העל יחד עם ג'ימי אלכסיס, ריצ'רד בואטנג וז'אן קיניונס המגן האקוודורי, כאשר פורצ'ן באסיי החלוץ הניגרי צפוי לחתום גם הוא עוד לפני היציאה למחנה האימונים.

טיישיירה גדל במחלקת הנוער של פורטו ושיחק בכל נבחרות הנוער של פורטוגל (U16-U20), בהן רשם 32 הופעות ושיתף פעולה עם שחקנים כמו אנדרה גומש, ז'ואאו קאנסלו, ז'ואאו מריו וריקרדו פריירה. בקריירה הבוגרת לבש את מדיהן של בלננשש, ליישואש, טרופנשה ומאפרה בליגה השנייה בפורטוגל, וב-2017 עבר לא.א.ל לימסול. טיישיירה שבמהלך השנים תופקד גם כמגן ימני, שיחק בקבוצה הקפריסאית בשש השנים האחרונות והיה המנהיג שלה.

"אני שמח להצטרף למועדון גדול בכדורגל הישראלי ונרגש לפגוש את האוהדים הנלהבים של המועדון", אמר לאחר החתימה. "אני מודה למועדון על האמון ומבטיח שאעשה הכול כדי להצליח".

בנוסף לזר הרביעי, סמואל בראון חתם לעונה במדי העולה החדשה. הקשר בן ה-25 הצטרף מעירוני קרית שמונה שמשאירה אצלה 50 אחוז ממכירה עתידית על השחקן שגדל אצלה ממחלקת הנוער ושימש כקפטן. סך הכול רשם בראון 137 משחקים בליגת העל במדי קרית שמונה, מתוכן 28 בעונת הירידה, וכבש שלושה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully