וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיד אמרו לי שכל המועדונים זה כיף, אבל בית"ר זה משהו אחר"

13.7.2023 / 9:13

דור מיכה בריאיון לאתר הרשמי: "כל הזמן שמעתי משחקנים שבית"ר זה משהו שלא חווית בחיים". על הזכייה בגביע: "זו קבוצה שצריכה תמיד להיות במעמדים האלו"

היילייטס דנילו אספרייה בית"ר ירושלים/ספורט1

אחרי עונה לא פשוטה בהפועל באר שבע, דור מיכה יוצא לדרך חדשה. הקשר שחתם בבית"ר ירושלים, כבר הספיק לשחק עם הקבוצה במחנה האימונים ובריאיון לאתר הרשמי של המועדון הוא התייחס לציפיות שלו, ההשתלבות וגם סיפר קצת על הקריירה שלו.

על כך שהוא הבקיע הרבה שערים נגד בית"ר בקריירה: "כן, אני יודע. צריך להחזיר לאוהדים שלנו הרבה. לדעתי זאת הקבוצה שהבקעתי נגדה הכי הרבה אז באמת אני בא בכל הכוח לפצות על זה".

על ההגעה לבית"ר: "הכל קרה די מהר, גם העניין עם באר שבע שהודיעו שאני לא יוצא ופתאום ההתעניינות של בית"ר, אלה היו כמה ימים של טירוף. כל הזמן שמעתי משחקנים ששיחקו פה וגם משחקנים שהיו איתי במכבי ובבאר שבע על המועדון, תמיד אמרו לי כל המועדונים גדולים וכל המועדונים זה כיף אבל בית"ר זה משהו אחר. זה משהו שלא חווית בחיים ומאחלים לך שתחווה את זה".

על האתגרים עם בית"ר באירופה: "זה כיף גדול, מועדון כזה גדול כמו בית"ר צריך תמיד לשאוף להיות תמיד במעמדים האלה ואני בטוח שנהיה בעתיד. אירופה זאת חוויה מטורפת ואני מקווה שנעשה דרך טובה ויפה ונביא הרבה כבוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דור מיכה בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מתרגל למדים החדשים. דור מיכה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

על הזכייה של בית"ר בגביע: "טירוף, ראיתי את הגמר בבית עם חברים ויכולת להרגיש את העוצמות ואת האווירה שהיתה שם דרך הטלוויזיה. השחקנים ששיחקו במשחק אמרו לי שלא הרגישו דבר כזה מהחיים. זה רק מראה כמה פוטנציאל יש למועדון עם הקהל המטורף הזה ושזה צריך להיות משהו שהוא לא חד פעמי. בית"ר צריכה להיות במעמדים האלה באופן תמידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully